اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر اجرایی انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایلام:

100درصد خدمات ارئه شده به بیماران کلیوی رایگان است

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام گفت: 100 درصد خدمات ارئه شده به بیماران کلیوی در انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاملا رایگان است.

100درصد خدمات ارئه شده به بیماران کلیوی رایگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیدعلی عیوضی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی انجمن شعبه ایلام توسط بانیان این امر تعداد بیماران از نظر تشکیل پرونده و صدور کارت شناسایی افزایش یافته است.
وی ادامه داد: این انجمن نسبت به تهیه داروهای تخصصی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه‌های دیالیز و بخش‌های دیالیز در سطح استان و شهرستان‌های تلاش می‌کند.
این مسئول اضافه کرد: این امر سبب شده بیماران در شهر و محل زندگی خود دیالیز شوند و از رفت و آمد در فصل‌های مختلف سال به سایر استان‌ها بی‌نیاز شوند.
عیوضی تصریح کرد: پرداخت مستمری ماهیانه به بیماران نیازمند، پرداخت کمک هزینه دارو، کمک هزینه اجاره محل، پرداخت کمک هزینه تحصیل،‌ پرداخت کمک هزینه آزمایش اولیه پیوند، راه‌اندازی درمانگاه وابسته به انجمن برای خدمات‌دهی و ... از جمله خدمات ارائه شده به بیماران کلیوی است.
مدیر اجرایی انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام گفت: البته 100 درصد خدمات ارائه شده به بیماران کلیوی رایگان است.
وی ادامه داد: خدمات این انجمن به سایر همشهریان از 15 تا 50 درصد تخفیف نسبت به سایر مراکز درمانی دولتی و خصوصی ارائه می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: راه‌اندازی بخش رادیولوژی و سونوگرافی و همچنین راه‌اندازی درمانگاه خیریه شبانه‌روزی شفا واقع در شهرستان آبدانان از برنامه‌های در دست اقدام این انجمن است.
عیوضی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای توسعه انجمن و خدمات قابل ارائه به همشهریان داریم اما از مهمترین برنامه‌ها، راه‌اندازی آزمایشگاه و همچنین بخش رادیولوژی از آنالوگ به دیجیتال برای نخستین‌‌بار در استان ایلام است.
مدیر اجرایی انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی از بدو تاسیس انجمن و درمانگاه تاکنون همکاری خوبی داشته‌ به ویژه در مورد افزایش بخش‌های دیالیز، خرید دستگاه دیالیز، تهیه داروهای تخصصی، همکاری در اخذ مجوز برای راه‌اندازی درمانگاه در شهرهای ایلام و آبدانان از دیگر همکاری‌های دستگاه علوم پزشکی است.
وی ادامه داد: از عموم همشهریان، نهادهای دولتی و همچنین خیرینی که از بدو تاسیس انجمن همراه و همکار این انجمن بوده‌اند کمال تشکر دارم و از سایر مردم انتظار دارم در صورت امکان کمک‌های مالی خود را به حساب 4069 بانک رفاه کارگران شعبه مرکزی واریز کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول