اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20:

بزرگترین مجتمع ورزشی جانبازان مزین به نام قمربنی هاشم(ع) شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 گفت:‌ نام قمر بنی هاشم(ع) بر روی بزرگترین مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان نصب شد.

بزرگترین مجتمع ورزشی جانبازان مزین به نام قمربنی هاشم(ع) شد
داود دانشور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از نامگذاری بزرگترین مجتمع ورزشی جانبازان به نام قمربنی هاشم(ع) خبر داد و گفت: نام مجتمع فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) با حروف برجسته فلزی و روکش فلکسی طلایی با دورگیر سبز در ضلع غربی این مجتمع نصب شد.
رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه نام این مجتمع در مساحت 27 متر مربع جای گرفته، خاطرنشان کرد: نصب این حروف برجسته بر روی نمای سنگی مجتمع به نحوی است که بیشترین نما و زاویه دید را از سمت خیابان فدائیان اسلام دارد.
وی در ادامه به برگزاری مسابقاتی همچون شنا، گلبال و وزنه برداری ویژه جانبازان و معلولان در این مجتمع اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی تجهیزات و خدمات این مجموعه فرهنگی و ورزشی در راستای خدمت به جانبازان و ایثارگران است.
این گزارش حاکی است، مجتمع ورزشی قمربنی هاشم(ع) با امکانات فرهنگی، ورزشی، تفریحی شامل آبنما، بوستان، استخر و سونا، سالن‌های ورزشی، پیست ویلچررانی، کافی نت، رستوران و کلاس‌های آموزشی و مشاوره در حال خدمات رسانی به ایثارگران و معلولان است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول