اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

افتتاح 30 پروژه عمرانی بسیج سازندگی در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از افتتاح 30 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 514 میلیون تومان از سوی بسیج سازندگی این استان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

افتتاح 30 پروژه عمرانی بسیج سازندگی در زنجان
ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی مختلفی از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان همزمان با هفته بسیج در زنجان افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه در شهرستان زنجان در روستاهای آقچه‌پیری، آقکند، نیماور، دوران، چاریلو، دهشیر، ریحان و گوجه‌قیا خانه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده، افزود: این 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 90 میلیون تومان افتتاح می‌شود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: همزمان با هفته بسیج در شهرستان ابهر در روستاهای عمید آباد، آغور، المکی و مشک‌آباد چهار باب خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان احداث و در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.
این مسئول از ساخت غسالخانه در شهرستان ماهنشان همزمان با هفته بسیج خبر داد و بیان داشت: در روستای قواق سفلی، در شهرستان ابهر در روستای ایوانک، در شهرستان ایجرود در روستای اینچه رهبری، در شهرستان طارم در روستای الزین، در شهرستان زنجان در روستاهای ایجاق و قبله‌باغی و در شهرستان خرم‌دره در روستای بلاس این غسالخانه‌ها احداث می‌شود.
بابایی با اشاره به ساخت 10 بابا غسالخانه در شهرستان‌های مختلف استان، بیان داشت: این 10 باب غسالخانه با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در این مناطق احداث می‌شود.
وی یادآور شد: در شهرستان خرم‌دره در روستای فلچ با اعتباری بالغ بر 6 میلیون تومان ساخت کتابخانه افتتاح می‌شود تا در اختیار مردم این روستا قرار گیرد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در شهرستان زنجان و در پادگان تیپ سه انصارالمهدی (عج) یک باب حسینه با اعتباری بالغ بر 90 میلیون تومان در هفته بسیج افتتاح می‌شود.
این مسئول از ساخت خانه بهداشت در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و قیدار خبر داد و افزود: این خانه‌های بهداشت در روستاهای ایجاق، تک آغاج و جیلا خور با اعتباری بالغ بر 51 میلیون تومان در هفته بسیج افتتاح می‌شود.
بابایی افتتاح خانه عالم در شهرستان ابهر در روستای چنگ الماس را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: این اعتباری بالغ بر 17 میلیون تومان افتتاح می‌شود.
وی از آبرسانی به روستای سرو جهان شهرستان ابهر خبر داد و بیان داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیون تومان افتتاح می‌شود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان متذکر شد: در مجموع 30 پروژه در هفته بسیج با اعتباری بالغ بر 514 میلیون تومان از سوی سازمان بسیج سازندگی افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول