اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت پلدختر:

روح بسیج ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت پلدختر گفت: بسیج بدون ولایت، هویت و شناسنامه‏ای ندارد و روح بسیج ولایت فقیه است.

روح بسیج ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام سید حسین زواری در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر به فرمان امام خمینی مبنی بر تأسیس بسیج مستضعفین اشاره و گفت: بسیج بدون ولایت، هویت و شناسنامه‏ای ندارد و روح بسیج ولایت فقیه است و بسیج با تأسی از فرامین رهبری، انقلاب اسلامی را در برابر میکروب‌های فاسد واکسینه کرده است.
وی افزود: ولایتمداری و ولایت پذیری مهم‌ترین ویژگی بسیجیان همواره پشتیبان و حامی نظام و انقلابند و از این رو بسیج تجلی اقتدار نظام اسلامی است.
امام جمعه موقت پلدختر گفت: بسیج به عنوان ظرفیتی نهفته و پرکننده خلأها در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور حضور فعالی داشته و امروز مسئولیت مهم و خطیر و حضور در عرصه‌های علمی و صنعتی را در جامعه بر عهده دارد.
امام جمعه موقت پلدختر به دستاوردهای مهم علمی کشور از جمله دست‌یابی به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای و پرتاب فضاپیما اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه بصیرت و آگاهی توأم با دشمن‌شناسی ملت ایران در کنار راهنمایی‌های ولایی رهبر معظم انقلاب همواره موجب ناکامی دشمنان شده است.
وی یادآورشد: بسیج مظهر جوانان مؤمن و متدین است و همه کسانی که امام خمینی(ره)، آرمان‌های انقلاب و مقام عظمای ولایت را قبول دارند، از نیروهای مخلص، باتقوا و ولایتمدار بسیجی هستند.
حجت الاسلام زواری افزود: بسیج ماندگارترین یادگار امام راحل(ره) و میراث پربرکت آن بزرگوار است و عزت و اقتدار امروز ایران در دنیا به برکت شجره طیبه بسیج و وجود بسیجیان از جان گذشته‌ای است که با اطاعت از فرامین حکیمانه رهبر انقلاب موجب ارتقای همه جانبه کشور شده‌اند.
وی گفت: ترویج تفکر بسیج در جامعه تضمین کننده اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در دولت نهم و دهم برای شکوفایی این نهاد و شجره طیبه فرصت‌های بسیاری ایجاد شد، که از جمله آن، فعالیت بسیج دانش‌آموزی و سازندگی و حضور آنان در عرصه‌های عمران و آبادانی کشور است.
امام جمعه موقت پلدختر شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.
 انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول