اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور خبر داد:

انجام 500 عمل جراحی در بیمارستان امام نور

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان نور از انجام میانگین متوسط 500 عمل جراحی ماهانه در بیمارستان امام نور خبر داد.

انجام 500 عمل جراحی در بیمارستان امام نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور ناصر صالحی صبح امروز در مراسم افتتاح بخش جدید آی‌سی‌یو بیمارستان امام (ره) نور بیان داشت: گاهی رنج، ناراحتی و نگرانی مردم در زمینه سرویس دهی به بیمارانشان ناشی از جهل به وظایف قانونی و قوانین مربوط در امر بهداشت و درمان است.
وی ابراز داشت: با توجه به خدماتی که ارائه می‌شود اگر مردم به ویژه همراهان بیماران به وظایف آشنا باشند، قطعا در بهبود سرویس دهی و درمان به بیمار کمک می‌کنند و شرایط درمان تسریع می‌شود.
صالحی با اشاره به اینکه بیمارستان نور با دارا بودن 300 پرسنل خدمات بسیار خوبی را به شهروندان و مراجعان ارائه می‌کند، گفت: به طوری که با امکانات کم به همت 50 پزشک متخصص، عمومی و اورژانس به طور متوسط میانگین 500 عمل جراحی را ماهانه بدون داشتن عوارض انجام می‌دهد که در بیمارستان‌های دولتی این مسئله بی‌سابقه است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان نور با اشاره به اینکه به طور متوسط 700 بیمار ماهانه در بخش بستری و 6 تا 10  هزار نفر هم مراجعه به اورژانس ویزیت می‌شوند، ادامه داد: حدود 3 هزار و 500 نفر توسط پزشکان متخصص ویزیت می‌شوند.
وی با اشاره به منشور اخلاقی پزشکان و پرستاران تصریح کرد: برای پزشک و پرستار فرقی نمی‌کند که بیمار چه کسی و دارای چه شخصیتی است و تنها وظیفه دارد امر درمان و معالجه را به نحو احسن انجام دهد.
صالحی در مورد افتتاح بخش جدید آی‌سی‌یو بیمارستان امام (ره) نور ابراز داشت: با این افتتاح و افزایش تخت، بسیاری از مشکلات بیماران شهرستان رفع می‌شود، اما در بحث سی‌تی‌اسکن که ساختمان آن هم احداث و آماده بهره‌برداری است نیاز به حمایت داریم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان نور خاطرنشان کرد: تجهیزات این بخش توسط بخش خصوصی باید تامین شود که با تعرفه دولتی نمی‌توان خدمات داد و نیاز است تدابیری اندیشیده شود تا به توان خدمات ارائه کرد.
وی در پایان اذعان داشت: با تجهیز این بخش، وجود پزشک جراح مغز و اعصاب از انتقال بیماران به سایر شهرستان‌ها جلوگیری و در رسیدگی به آنان تسریع می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول