اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل کمیته امداد فارس:

داروهای سرطان مشمول بیمه کمیته امداد شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: 50 داروی بیماران سرطانی که از تعهدات بیمه خارج بود، مشمول بیمه کمیته امداد قرار گرفت.

داروهای سرطان مشمول بیمه کمیته امداد شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس علی الله‌یاری با بیان اینکه بیماران سرطانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دیگر نگران هزینه خارج از تعهدات بیمه نباشند، اظهار داشت: از این پس 50 داروی مربوط به بیماران سرطانی که از تعهدات بیمه خارج بود و مددجویان برای پرداخت هزینه‌های آن دچار مشکلات عدیده‌ای بودند، مشمول بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت.
وی افزود: در راستای انجام رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه حمایت از قشر محروم و بیمار زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) مقرر شد 50 داروی حیات‌بخش بیماران سرطانی که از تعهدات بیمه خارج بوده و نرخ بالای تهیه آن، مددجویان زیر پوشش را دچار آلام و رنجی دوچندان می‌‌کرد، مشمول بیمه کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با اشاره به اقداماتی که کمیته امداد در راستای حل این مشکل انجام داده است، بیان داشت: با پیگیری مسئولان ذی‌ربط در این نهاد این 50 دارو در فهرست داروهای مشمول بیمه قرار گرفت و هم‌اینک کمیته امداد امام خمینی (ره) افتخار آن را دارد که سهم بیمه این‌‌گونه داروها را به مددجویان مبتلا به سرطان هدیه کند.
این مسئول ادامه داد: مابقی هزینه دارو را نیز از محل بیمه تکمیلی مددجویان خریداری کند که در نتیجه تمام بیماران زیر پوشش مبتلا به بیماری سرطان به راحتی از داروهای گران‌قیمت بهره‌مند شده و تهیه دارو هیچ آسیبی از نظر مالی به نظام خانواده آنان وارد نمی‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول