اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

تهدیدات غرب با موضع‌گیری رهبری از بین رفت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدات اخیر غرب در مورد ایران گفت: تهدیدات غرب با موضع‌گیری قاطع مقام معظم رهبری از بین رفت و شواهد قراین دال بر این مطلب است که در حال حاضر چیزی به عنوان تهدید حمله نظامی در ایران وجود ندارد.

تهدیدات غرب با موضع‌گیری رهبری از بین رفت
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی ظهر امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی بالاترین مسئله در نظام جمهوری اسلامی را مسئله ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: این اصل سبب عزت کشور ما است.
وی به نقل روایتی از زبان آیت‌الله مهدوی کنی در اجتماع بزرگ اصولگرایان پرداخت و گفت: امام می‌فرمود که این انقلاب راه خود را پیدا کرده است و هیچ مانعی نمی‌تواند در مقابل این انقلاب قرار گیرد به شرطی که مسئولان نظام با هم اختلاف نداشته باشند و وحدت خود را حفظ کنند.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی تصریح کرد: این سفر دارای خیرات و برکات زیادی برای استان ما بود و مصوبات خوبی در راستای این سفر مصوب شد که می‌تواند سبب تحول در منطقه شود.
ابراهیمی ادامه داد: همچنین برخی از این مصوبات نیز از جمله ارتقای بخش خوسف و زیرکوه به شهرستان و شهر شدن سه روستای بیرجند نیز در خود جریان سفر اجرایی شد که جای تقدیر و تشکر از مسئولان را دارد.
وی با بیان اینکه پیگیری مصوبات از خود تصویب آنها دارای اهمیت بیشتری است، تصریح کرد: ما شاهد تصویب طرح‌های بسیار ارزشمندی در این سفر برای استان بودیم که مسئولان استان و رؤسای دستگاه‌های اجرایی وظیفه پیگیری و عملیاتی شدن این مصوبات را بر عهده دارند.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح لایحه بودجه در آذر ماه سال جاری در مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست که قبل از تصویب لایحه بودجه نسبت به پیگیری مصوبات اقدام کنند تا به مراحل اجرا نزدیک‌تر شود.
ابراهیمی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای مردمی متدین است، تصریح کرد: مسئولان استان باید با ورود برخی از کارهای هنری که با فرهنگ مردم منطقه هماهنگی ندارد جلوگیری کنند چرا که این منطقه دارای مردمی اصیل و متدین است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‌روی در شهرستان بیرجند و حضور گسترده مردم در این مراسم اظهار داشت: مشارکت مردم در حد اعلا بود و باید مسئولان برنامه‌ریزی بهتری در مورد این مراسم انجام می‌دادند همچنین در مورد محتوای این برنامه‌ها نیز لازم است که دقت بیشتری صورت گیرد.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص دو درصد بودجه کشور به مناطق محروم تصریح کرد: مسئولان استانی و شهرستانی باید برای اختصاص این اعتبارات به بخش‌هایی که کم‌برخوردار هستند تلاش کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول