اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار پارس‌آباد:

فرودگاه پارس‌آباد ظرفیت برقراری پروازهای خارجی را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: فرودگاه پارس‌آباد با قدمت حدود 40 ساله توان و ظرفیت برقراری ارتباط هوایی با کشورهای همسایه و خارجی را دارد.

فرودگاه پارس‌آباد ظرفیت برقراری پروازهای خارجی را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: هم اکنون پروازهای داخلی در این فرودگاه دایر شده اما انتظار می‌رود پروازهایی به غیر از مرکز کشور به مشهد مقدس و برخی فرودگاه‌های معتبر کشورمان نیز از این طریق برقرار شود.
وی با اعلام اینکه فرودگاه پارس‌آباد به عنوان فرودگاه معین اردبیل نیز می‌تواند در مواقع اضطراری ارائه خدمات کند، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم این فرودگاه با توجه به مناسب بودن فضای احداث آن به عنوان فرودگاه جایگزین و دوم استان اردبیل انتخاب و پروازها در آن انجام شود.
این مسئول توانمندی پارس‌آباد را در حوزه‌های کشاورزی و رونق تجارت یادآور شد و گفت: وجود دو شرکت کشت و صنعت و یک فرودگاه باسابقه در این منطقه نشان می‌دهد که این منطقه می‌تواند به قطب صادرات و تجارت محصولات مختلف کشاورزی و صنعتی و انتقال هوایی آن به سایر مناطق تبدیل شود.
کریمی با ابراز خرسندی از رضایتمندی مردم به ویژه ترددکنندگان از این فرودگاه تصریح کرد: با توجه به برقراری پروازهای مستمر و به موقع در سایه تزریق اعتبارات مناسب برای تجهیز و تعمیر این فرودگاه، شاهد رضایتمندی مردم هستیم.
وی ضرورت حل مشکل سند مالکیت این فرودگاه را یادآور شد و اضافه کرد: در این زمینه نیز اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم و امیدواریم به سرعت حل مشکل سند مالکیت این فرودگاه را شاهد و ناظر باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی نیز وجود فرودگاه را در یک شهرستان آن هم منطقه مرزی و به عنوان قطب کشاورزی و صنایع فرآوری یک قابلیت و ظرفیت ممتاز دانست که باید از آن استفاده کرد.
وکیل سپه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی دستگاه کمک ناوبری در این فرودگاه اظهار داشت: خرید و نصب این دستگاه سبب می‌شود تا پروازها حتی در شرایط نامساعد نیز انجام شود.
وی با تاکید بر توسعه باند فرودگاه پارس آباد، اظهار داشت: در صورت تعریض و تطویل باند، نصب دستگاه کمک ناوبری و ارتقای ایمنی زمینی این فرودگاه، به لحاظ مساعد بودن اوضاع جوی این شهرستان در تمام فصول سال، می‌تواند جایگزین مناسبی برای فرودگاه‌های اردبیل و حتی تبریز در مواقع ضروری باشد.
وی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های خوب مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل در راستای توسعه و گسترش فرودگاه پارس آباد، خواستار افزایش پروازهای مسیر تهران- پارس آباد و بالعکس و نیز برقراری پرواز مشهد- پارس آباد و به عکس شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول