اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی‌، اجتماعی استاندار تهران:

همه باید خود را فدائیان رهبری و نظام بدانیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌ـ اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه همه برای خدمت به نظام آمده‌ایم، گفت: همه باید فدای نظام و رهبر باشیم.

همه باید خود را فدائیان رهبری و نظام بدانیم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صفرعلی براتلو شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری که در سالن اجتماعات فرمانداری ری برگزار شد، با تاکید بر اینکه همه برای خدمت به نظام امده‌ایم، گفت: همه باید فدای نظام و رهبر باشیم.
معاون سیاسی‌ـ اجتماعی استاندار تهران با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: همه تلاش دشمن این است که تفرقه ایجاد کند، ایمان جوانان را بگیرد و مردم را ناامید کند.
وی در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری و اوج ولایت‌پذیری مردم خاطرنشان کرد: اوج ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی را در کرمانشاه دیدیم و هر کجایی که مقام معظم رهبری پا بگذارند این استقبال صورت گرفته و اوج ولایت‌مداری مردم به رخ جهانیان کشیده می شود.
براتلو با اشاره به معیارهای یک فرد ولایی گفت: هر کسی که ادعای ولایتی بودن را دارد باید آنجا که مصلحت نظام است از حق خود بگذرد و فرجی شجاعانه این مهم را انجام داد.
معاون سیاسی‌ـ اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: امت حزب‌الله باید همچون گذشته هوشیار باشند ما امروز مورد تهدید دشمن هستیم و می‌خواهند ما را منزوی کنند.
وی در ادامه با اشاره به مطرح بودن برخی مسائل در جابجایی فرماندار این شهرستان گفت:‌ نگاه و ایده ای که وجود دارد، تنها خدمت به نظام و مقام معظم رهبری است.
براتلو عنوان کرد: دشمن تلاش دارد وحدتی را که در کشور وجود دارد، بر هم بزند، و وقتی که کلینتون وزیر امور خارجه در مصاحبه‌ای اعلام می‌کند «هر صدایی که در ایران بلند شود را حمایت می‌کنیم» باید به عمق کینه و انزوای دشمن پی‌ ببریم.
معاون سیاسی‌ـ اجتماعی استاندار تهران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفندماه، تأکید کرد: همگی باید بیش از این هوشیار باشیم، چراکه دشمنان از هر فرصتی برای سوء استفاده، بهره‌برداری می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: بعضی از معاونان فرجی ماموریتشان تمام شده است و سرپرست فرمانداری مسائل را پیگیری و آنچه که صلاح شهرستان است را انجام می‌دهد و به لطف خدا شهرستان ری همانگونه که تاکنون قوی عمل کرده در ادامه نیز با کمک همه دوستان موفق‌تر ظاهر می‌شود.
جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران، حجت‌ الاسلام سید صالح یاسینی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تهران، حجت‌ الاسلام  سید داوود شاهچراغی امام جمعه قیامدشت، صفرعلی براتلو معاون سیاسی ‌ـ اجتماعی استاندار تهران، علی اکبر فدایی مدیرکل انتخابات استانداری تهران و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان ری در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.
نصراله ابراهیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران تا زمان انتصاب فرماندار جدید شهرستان ری به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شده است و جعفر فرجی فرماندار سابق ری از این مسئولیت تودیع شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول