اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زندگی ساده رهبری برگرفته از تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تفکر بسیجی می‌تواند همه مشکلات جامعه را برطرف کند، گفت: زندگی ساده و بی‌آلایش مقام معظم رهبری نمونه و الگویی از تفکر بسیجی است.

زندگی ساده رهبری برگرفته از تفکر بسیجی است
اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: در برخی نقاط دنیا انقلاب‌هایی رخ داده است ولی در بسیاری از این انقلاب‌ها بعد از مدتی سهم‌خواهی‌ها شروع می‌شود و افراد به‌دنبال کسب قدرت و مسائل شخصی هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این بین انقلاب ایران تفاوت‌های عمده‌ای با دیگر انقلاب‌ها دارد و ما می‌بینیم امروز بالاترین مقام و جایگاه در انقلاب ایران یعنی رهبری، همانند دیگر مردم زندگی می‌کند و همه ما از نحوه زندگی ایشان مطلع هستیم.
وی بیان داشت: دشمن با برنامه‌ریزی و صرف هزینه، زندگی با عزت مقام معظم رهبری را زیر ذره‌بین برده تا شاید بتواند نقطه ضعف و یا ایرادی در زندگی معظم‌له پیدا کند ولی تاکنون هیچ ایرادی پیدا نکردند.
نیکزاد ادامه داد: دقت و کنجکاوی بیشتر در زندگی رهبری موجب تعجب و حیرت دشمنان می‌شود زیرا برای آنان قابل باور نیست که رهبر یک جامعه چنین زندگی ساده‌ای را داشته باشد.
بالاترین مقام اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد این توفیقات را در نظام اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی دانست و عنوان کرد: در سایر کشورها می‌بینیم افرادی که به رأس هرم قدرت نزدیک هستند از امکانات و رفاهیات بیشتری برخوردار هستند ولی امروز همه ما خانواده و فرزندان مقام معظم رهبری را می‌شناسیم و می‌دانیم که آن‌ها چه وضعیتی دارند.
وی تاکید کرد: بسیج و تفکر بسیجی حلال بسیاری از مشکلات است که لازم است همه افراد و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در نهادینه کردن این سرمایه بزرگ در این استان تلاش کنند.
نیکزاد با بیان این‌که در طول عمر انقلاب هر جا از تفکر بسیجی فاصله گرفتیم با مشکل مواجه شدیم، ابراز داشت: راز و رمز ماندگاری و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی ما چیزی جز تفکر بسیجی و به‌کارگیری آن در برنامه‌ریزی‌های بنیان‌گذار آن نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیک بودن هفته بسیج، خواستار برگزاری باشکوه این هفته در نقاط مختلف این استان شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول