اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری سمنان خبر داد:

پیشرفت 95 درصدی پروژه‏های سفر رهبری در بخش راه و ترابری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از پیشرفت 95 درصدی پروژه‏های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان در بخش راه و ترابری خبر داد.

پیشرفت 95 درصدی پروژه‏های سفر رهبری در بخش راه و ترابری
رجب قربانپور در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: در سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان، 12 پروژه در قالب 11 مصوبه در بخش راه و ترابری به تصویب رسید.
وی افزود: مردم استان سمنان حماسه‏ای مثال‏زدنی را در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آفریدند و امروز شاهد به ثمر رسیدن برکات این سفر هستیم.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با ابراز خرسندی از بهره‏برداری 9 پروژه از 12 پروژه مصوب در سفر مقام معظم رهبری افزود: از مهم‏ترین مصوبات این سفر می‏توان به بهسازی و نوسازی 40 کیلومتر راه اصلی زیدر ـ بیارجمند، احداث پل سه دهانه پنو به طول هشت متر در حسین‏آباد کالپوش و همچنین رفع چند نقطه حادثه‏خیز در محورهای استان سمنان اشاره کرد.
قربانپور تصریح کرد: در حال حاضر پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی سمنان با بیش از 90 درصد پیشرفت رو به اتمام است و در ایام دهه فجر به بهره‏برداری می‏رسد.
وی اضافه کرد: تنها پروژه تقاطع غیرهمسطح میامی با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که به دلیل تاخیر در ابلاغ اعتبارات و انجام مطالعات در سال آینده افتتاح خواهد شد.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان احداث 17 کیلومتر راه اصلی دیباج ـ سرخگریوه در شهرستان دامغان را نیز از جمله مصوبات این سفر دانست.
قربانپور افزود: این پروژه با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال پیگیری است و در صورت وجود شرایط جوی مناسب تا پایان سال 90 به بهره‏برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول