اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری کرمانشاه؛

4 طرح کشاورزی با اعتبار 7500 میلیون ریال تصویب شد

خبرگزاری فارس: در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه 4 طرح کشاورزی با اعتبار 7 هزار و 500 میلیون ریال تصویب شد.

4 طرح کشاورزی با اعتبار 7500 میلیون ریال تصویب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، یکصد و شصتمین جلسه کار‌گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در استانداری کرمانشاه برگزار شد.
مدیر‌کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: 51‌ هزار و 546 متقاضی مشاغل خانگی در استان کرمانشاه داریم.
سهراب براندیشه ادامه داد: برای 7 هزار و 415 متقاضی مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.
مدیر‌کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از این تعداد مجوز صادر شده 629 مورد به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه مربوط می‌شود.
وی اضافه کرد: 483 مورد به سازمان فنی و حرفه‌ای، یک‌هزار به سازمان بازرگانی و 2‌ هزار و 409 مورد آن به سازمان جهاد کشاورزی، ‌‌هزار و 913 مورد آن به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه و 969 مورد آن به صندوق مهر امام رضا (ع) مربوط است.
براندیشه با اشاره به میزان انعقاد قراردادهای بانک‌ها تصریح کرد: در هفته گذشته 5 طرح اقتصادی زودبازده با اعتبار 5 هزار و 500 میلیون ریال منعقد شده است.
بنابراین گزارش، عملکرد دستگاه‌های حمایتی بنیاد شهید‌، بهزیستی و صندوق مهر از تعداد 35‌ هزار و 575 ثبت‌نامی برای گرفتن مجوز مشاغل خانگی، 3‌ هزار و 577 مورد بوده که مجوز گرفته‌اند.
همچنین به طور کلی عملکرد دستگاه‌های مجوز‌دهنده چون جهاد کشاورزی، میراث  فرهنگی، فنی و حرفه‌ای و صنعت، معدن و تجارت از تعداد 15هزار و 971 مورد ثبت‌نامی‌ برای ایجاد 7 هزار و 106 مورد اشتغال، 4 هزار و 52 مورد بوده که مجوز گرفته‌اند. 
در جلسه کار‌گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، عملکرد شهرستان‌های استان مورد بررسی قرار گرفت.
تاکنون 51 هزار و 546 متقاضی مشاغل خانگی در استان کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند.
‌‌7 هزار و 981مورد ‌مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده که 11 هزار و 296 مورد اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.
در ادامه این جلسه در بخش کشاورزی 4 طرح با اعتبار 7 هزار و 500 میلیون ریال و 23 نفر اشتغال‌زایی با طرح‌های ذرت خشک‌کنی، کارگاه قارچ و گاو‌داری شیری و مرغداری 30 هزار قطعه‌ای از محل اعتبارات سنوات سال 84 ـ 88 بنگاه‌های اقتصادی زود‌بازده به تصویب رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول