اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بومهن:

صریح‏ترین موضع رهبری در تاریخ دشمن را به عقب راند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: صریح‏ترین موضع رهبر معظم انقلاب در قبال تهدیدهای اخیر غرب، استکبار را به عقب‏نشینی مجبور کرد.

صریح‏ترین موضع رهبری در تاریخ دشمن را به عقب راند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین توسلی عصر امروز در نشستی که با حضور مسئولان و مردم در این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیز همه مردم شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی در حرکتی خودجوش و کفن بر تن آماده جان‏فشانی در راه انقلاب اسلامی هستند.
وی با اشاره به دسیسه‏های جهان استکبار علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته اخبار ارسالی از رسانه‏های گروهی حاکی از دسیسه‏های دیگری از سوی سران سلطه علیه نظام اسلامی بود.
توسلی ادامه داد: در این توطئه جدید، سران کشورهای دست‏اندرکار و مغرض در آژانش انرژی هسته‏ای و شورای حکام با تحریک رژیم اشغالگر قدس حمله به مرزهای ایران را اقدام بعدی جهان غرب خوانده بودند.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی ادامه داد: در صریح‏ترین موضع رهبر معظم انقلاب در تاریخ، سیلی محکم و مشت آهنین پاسخ هرگونه تحرک علیه ایران اسلامی بیان شد.
وی با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله نیز اظهار داشت: رهبر حزب‏الله لبنان نیز با بیان اینکه حمله به ایران و سوریه پاسخی منطقه‏ای خواهد داشت، بر اتحاد موجود در میان کشورهای در حال ستیز با استکبار تاکید کرد.
توسلی ادامه داد: این پیام قاطع مقام عظمای ولایت موجبات عقب‏نشینی بداندیشان نظام مقدس اسلامی از مواضع جنگ‏طلبانه شد.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با اشاره به سخنان یکی از مفسران غربی خاطرنشان کرد: یکی از مفسران غربی پیرامون احتمال حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی گفته بود که "بزرگ‏ترین خطای آمریکا حمله نظامی به ایران است چراکه قدرت نظامی ایران تا 15 سال آینده به شرایط امروز فرانسه خواهد رسید".
وی تصریح کرد: توان نظامی ایران اسلامی بیش از تصور حتی این مفسر غربی است و فرزندان غیور این مرز و بوم با تبعیت از ولایت فقیه همچنان اثبات‏گر سخن امام راحل عظیم‏الشان خواهند بود که فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی‏تواند بکند".
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول