اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی؛

30 کمپ غیرمجاز درمان اعتیاد نیازمند ساماندهی هستند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: 30 کمپ درمان اعتیاد غیرمجاز در آذربایجان شرقی نیازمند ساماندهی هستند چرا که در برخی از این مراکز ظلم مضاعف به معتادان صورت می‌گیرد.

30 کمپ غیرمجاز درمان اعتیاد نیازمند ساماندهی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر همکاری در راستای مبارزه با اعتیاد تاکید کرد.
وی افزود: بحث موادمخدر دارای اولویتی خاص در زمینه آسیب شناسی بوده و در اکثر جرائم ردپای اعتیاد و موادمخدر دیده می‌شود.
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در زمینه پدیده شوم طلاق نیز بحث اعتیاد و مواد مخدر دارای نقشی مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: در رصد آسیب‌های اجتماعی آثار سوء موادمخدر دیده می‌شود و اهمیت کار مبارزه با موادمخدر در این راستا مشاهده می‌شود.
آژیده خواستار برنامه‌ریزی دستگاه‌های مختلف در این زمینه شد و گفت: کنترل مواد مخدر به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر خواهد شد و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این راستا دارای جایگاهی خاص است.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: چهار کمیته در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فعال هستند و کمیته مقابله با مدیریت نیروی انتظامی فعالیت می‌کند.
وی گفت: کمیته مقابله با وجود فعالیت موثر باید از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم نیز برخوردار باشد تا بتواند نتایج بهتری را ارائه کند.
آژیده خاطرنشان کرد: کمیته درمان نیز دارای فعالیت‌های مثمرثمر بوده و در 30 کمپ درمان اعتیاد استان فعالیت‌های این کمیته صورت می‌گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: ساماندهی کمپ‌های درمان اعتیاد ضروری بوده و در این راستا طی ماه‌های اخیر آغاز  ساماندهی کمپ‌ها را به صورت اولویت‌دار شاهد هستیم.
وی بر برخورد مناسب و کارشناسی با معتادان تاکید کرد و افزود: برخی رفتارها با معتادان در کمپ‌ها مصداق ظلم مضاعف بوده و برخورد خوب با این افراد ضرورت دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول