اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بیداری اسلامی به برکت فریادهای کوبنده بسیجیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز اگر بیداری اسلامی در میدان التحریر قاهره، لیبی، تونس و بقیه کشورها اتفاق افتاده به برکت فریادهای کوبنده بسیجیان است.

بیداری اسلامی به برکت فریادهای کوبنده بسیجیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد‎حسین بابایی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات استان که پیش از ظهر امروز در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار داشت: شعار هفته بسیج امروز در سراسر کشور با عنوان بسیج، ولایت و بیداری آغاز شد که این مهم شعار نیست بلکه واقعیتی است که برکات آن امروز شامل حال همه جهان شده است.
وی خطاب به بسیجیان بیان داشت: قدم گذاشتن، نفس کشیدن، تحمل سختی‎ها، ایثار و از‎خودگذشتگی و پوشیدن لباس رزم، آثارش را در بیداری اسلامی نشان داده است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان حضور بسیجیان در همه صحنه‎ها را تاثیر‎گذار خواند و افزود: امروز بسیجیان با شرکت در صبحگاه مشترک و حضور نظامی خود اعلام کردند که همانند 32 سال قبل از انقلاب و همانند دهه اول انقلاب کماکان با روحیه عالی و در زیر لوای پرچم ولایت یعنی بسیج همیشه آماده هستند.
بابایی در سخنانی به بیانات امام راحل اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا مجهز به همه جهازهای درجه اول دنیاست، اما کشور ایران مجهز به قدرتی بالاتر که توجه به خدا و اسلام است که نباید فراموش کنیم ما آمده‎ایم که با چنین قدرت بزرگ که علاوه بر قدرت تسلیحاتی به قدرت‎های بزرگ شیطانی مجهز است ایستاده و به مقابله بپردازیم.
وی اذعان داشت: سطر‎سطر پیام امام قابل تجزیه و تحلیل است که قطعا بارها و بارها بسیجیان آن سخنان را مرور کرده‎اند که همیشه تازگی دارد و با دقت در آن پیام‎ها امروز بسیجی به اهمیت خود می‌تواند پی‎برده که در چه مسیری قرار دارد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول