اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد:

بدهی ۶ میلیارد تومانی CNG اردبیل به شرکت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از بدهی پنج میلیارد و 800 میلیون تومانی جایگاه‌های سی‌ان‌جی این استان به شرکت گاز خبر داد.

بدهی ۶ میلیارد تومانی CNG اردبیل به شرکت گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته تخصصی حمل و نقل و سوخت این استان اظهار داشت: ارائه خدمات جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان اردبیل با وجود برخی مشکلات به صورت روان انجام می‌شود اما در برخی موارد برخی نواقص مانع از خدمات‌رسانی است که شرکت گاز در این راستا یاریگر جایگاه‌هاست.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از وجود 47 جایگاه سی‌ان‌جی در سطح این استان خبر داد و افزود: در شهرستان‌هایی که مشکل بدهی به شرکت داشتند تقسیط بدهی‌ انجام شده و جایگاه‌ها از جمله جایگاه سی‌ان‌جی شهرستان نیر نیز مصرف جاری خود را پرداخت می‌کند.
این مسئول با اشاره به اینکه در صورت پرداخت مرتب و مداوم، میزان بدهی‌ها افزایش نخواهد یافت، ابراز داشت: در حال حاضر بیشترین بدهکاری مربوط به یکی از شهرستان‌ها با مبلغ 719 میلیون تومان و در رتبه دوم نیز شهرستانی دیگر با مبلغ 500 میلیون تومان است که برخی از این جایگاه‌ها متعلق به شهرداری است.
خدایی خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته جمع مطالبات کل پایگاه‌ها پنج میلیارد و 200 میلیون تومان بود که با گذشت زمان این رقم افزایش یافته و به پنج میلیارد و 800 میلیون تومان ارتقا یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان داشت: از 47 جایگاه فعال سی‌ان‌جی در این استان، 19 مورد جایگاه در شهرستان‌ها متعلق به شهرداری است.
این مسئول از ارسال لیست و فرمت بدهی صنایع و ادارات به شرکت گاز خبر داد و گفت: در صورت پرداخت این بدهی‌ها، وضعیت مطلوبی را در حوزه گازرسانی به مناطق دارای جایگاه ‌‌سی‌ان‌جی شاهد خواهیم بود.
این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: با ورود به فصل زمستان بهای گاز مصرفی اردبیل بر اساس اقلیم‌بندی اعمال خواهد شد که اردبیل در اقلیم یک و تنها شهرستان پارس‌آباد جزو اقلیم دو محاسبه می‌شود؛ و در این دوره بر روی فیش‌ها این اقلیم‌بندی اعمال خواهد شد.
خدایی همچنین از اجرای عملیات گازرسانی به روستاها خبر داد و افزود:‌ در روستاهای معین از جمله تازه‌کند پارس‌آباد پیمانکار مشخص شده و در حال پایان انشعابات است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان اظهار داشت: بیشترین انرژی را صرف گازرسانی به خلخال و حومه آن کردیم که امیدواریم با اتمام کار، شیرینی و حلاوت استفاده از این نعمت به کام مردم بنشیند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول