اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر خبر داد:

اجرای 100 برنامه همزمان با هفته بسیج در نوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نوشهر از برگزاری بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

اجرای 100 برنامه همزمان با هفته بسیج در نوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، علی رسولی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اهمیت بسیج از دیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نهادی برخاسته از مردم یاد کرد.
وی اظهار داشت: نهال بسیج 32 سال پیش توسط امام راحل غرس شده است و امروز تبدیل به شجره‌ای تنومند شده که همه از میوه‌های شیرین آن بهره‌مندند.
رسولی ادامه داد: 32 سال حضور آگاهانه، حماسی، باشجاعت، رشادت و بصیرت در کنار ولایت‌مداری و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس از جمله شاخصه ‌ای بسیج است.
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر در ادامه به برنامه‌های ویژه این هفته اشاره کرد و تصریح کرد: برگزاری مسابقه قرآن ویژه بسیجیان، ارسال پیامک ویژه این هفته، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج روستای نیچکوه با 65 متر مربع زیربنا و هزینه 30 میلیون تومان، افتتاح سالن ورزشی صالحین ناحیه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای بسیجی، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه ورزشی دفاع شخصی، برگزاری یادواره شهدای مهندسی شهرستان نوشهر، غبارروبی از مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع‌های مختلف، تجلیل از سرگروه‌های موفق طرح صالحین و دیگر برنامه‌های متنوع از جمله برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول