اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش خبر داد:

اجرای 110 ویژه برنامه هفته بسیج در آبپخش

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش از اجرای 110 ویژه برنامه هفته بسیج در این بخش خبر داد.

اجرای 110 ویژه برنامه هفته بسیج در آبپخش
غلامرضا زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج و سپاه از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و موفقیت‌هایی در این راستا داشته‌ است.
وی افزود: هفته بسیج فرصتی مناسب برای تشریح و تبیین عملکرد بسیج برای نسل جدید و آینده‌سازان ایران اسلامی است.
زارع از همایش بزرگ 50 هزار نفری بسیجیان بوشهر در مرکز استان خبر داد و عنوان داشت: 12 هزار بسیجی متعهد و انقلابی از شهرستان دشتستان در این مراسم بزرگ و باشکوه شرکت خواهند کرد که هزار نفر از ایشان بسیجیان ولایتمدار بخش آبپخش هستند.
فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش ابراز داشت: بسیجیان آبپخش در تمام عرصه‌ها فعالیت مطلوب داشته‌اند و با عزم جزم در این همایش نیز شرکت خواهند کرد.
زارع تصریح کرد: رایزنی‌های لازم برای تامین وسایل ایاب و ذهاب بسیجیان آبپخشی به مرکز استان صورت گرفته و ایشان با 25 دستگاه اتوبوس از حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش به مرکز استان اعزام می‌شوند.
وی یادآور شد: از ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش و مدارس و مراکز آموزشی می‌خواهیم با بسیجیانی که به این همایش اعزام خواهند شد همکاری لازم را داشته‌باشند.
زارع اذعان داشت: برنامه‌های متنوعی در هفته بسیج تدارک دیده شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی با حضور پرشور بسیجیان آبپخشی و مسئولان ولایتمدار و بسیجی آبپخش اجرا می‌شوند.
این مسئول از برگزاری 110 عنوان برنامه متنوع در ایام بسیج خبر داد و  گفت: از همه دستگاه‌ها انتظار داریم با بسیج در برگزاری برنامه‌ها همکاری کنند و در مراسمات این ایام حضور داشته باشند.
فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش گفت: هفته بسیج و دفاع مقدس تنها متعلق به بسیج و سپاه نیست و تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید در اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها با ما همکاری داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول