اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

اجرای برنانه‌های مختلف در شهرک صنعتی شیراز

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: بیش از 10 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس برگزار می‌شود.

اجرای برنانه‌های مختلف در شهرک صنعتی شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، محسن جمال زاده با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و تبریک این هفته با توجه به تقارن ایام هفته بسیج با دهه محرم اظهار داشت: رویکرد برنامه‌های امسال هفته بسیج در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان متناسب با این ایام اجرا می‌شود.
وی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج را برای نخستین بار، افتتاح همزمان 12 پایگاه مقاومت بسیج در واحدهای صنعتی و همچنین برخی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان اعلام کرد و گفت: در این ایام و با حضور مسئولان استانی پایگاه‌های مقاومت شرکت‌های صنعتی فاتح صنعت کیمیا، شیراز دینا، اساس صنعت پارس، صدک، شهرک صنعتی فیروزآباد و برخی دیگر از واحدهای صنعتی افتتاح می‌شود.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزاری گردهمایی بزرگ بسیج کارگری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گردهمایی بسیجیان اعضای پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، برپایی ایستگاه صلواتی، استقرار تکیه و جایگاه ویژه عزاداری سرور و سالار شهیدان در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرک بزرگ صنعتی اعلام کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول