اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

نگرش مسئولان به بسیج سازندگی ‌بسیار مثبت است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نگرش مسئولان به بسیج سازندگی و استفاده از ظرفیت‌های جوانان بسیار مثبت است که باید این فرصت‌ها را قدر دانست.

نگرش مسئولان به بسیج سازندگی ‌بسیار مثبت است‌
 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همزمان با دومین روز از هفته بسیج، روز بسیج، سازندگی و خدمت‌رسانی همایش شکوه هجرت بسیج سازندگی در اراک برگزار شد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز در این مراسم گفت: اجرای طرح بسیج سازندگی علاوه بر نقش موثری که در عمران و آبادانی مناطق محروم دارد، موجب آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ کار و تلاش و حرفه آموزی شده است.
سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: صدور دستور تشکیل بسیج سازندگی از سوی مقام معظم رهبری با هدف نشاط‌آفرینی در جوانان و غنی سازی اوقات فراغت صورت گرفته است که برکات بسیار ارزشمندی به همراه داشته است.
وی با تاکید بر اینکه کار بسیج سازندگی یک کار عبادی و جهادی است، تصریح کرد:  جوانان بسیجی بدون هیچ چشمداشتی در این طرح داوطلبانه شرکت کرده و با مشارکت خود در طرح‌‌های عمرانی دولت را در اجرای هرچه بهتر امور یاری می‌رسانند.
 فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردارند که خوشبختانه نگرش مسئولان به بسیج سازندگی و استفاده از ظرفیت‌های جوانان بسیار مثبت است که باید این فرصت‌ها را قدر دانست.
ابوحمزه کادر‌سازی برای انقلاب اسلامی را یکی از اهداف مهم اجرای طرح بسیج سازندگی دانست و بیان داشت: حضور بسیجیان در این طرح آنها را با انجام کارهای سخت و مسئولیت‌پذیری آشنا می‌کند که از این طریق می‌توان برای انقلاب کادرسازی کرد.
وی افزود: محرومیت زدایی، سازندگی، خدمات رسانی، آبادانی و کمک به دولت از برکات بسیار ارزشمند این طرح است  که با حمایت‌های مسئولان می‌توان بسترهای مناسب و مطلوب‌تری  را برای حضور جوانان در اردوهای جهادی فراهم ساخت.
‌‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول