اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

فعالیت 100 هزار انجمن اولیا و مربیان در کشور

خبرگزاری فارس: مسئول مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از فعالیت 100 هزار انجمن اولیا و مربیان در کشور خبر داد.

فعالیت 100 هزار انجمن اولیا و مربیان در کشور
به‌ گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد یالویی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ خانواده و سیره اهل بیت(ع) در شبانکاره اظهار داشت: بدون تردید آموزش و پرورش نقشی مهم و بی‌نظیر در رشد و شکوفایی جامعه بر عهده دارد و تقویت این نهاد امری ضروری است.
وی افزود: تقویت انجمن‌های اولیا و مربیان طی دو سال گذشته با کیفیت و شتاب خوبی در کشور انجام گرفته و شاهد پویایی این نهاد هستیم.
مسئول مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از فعالیت 100 هزار انجمن اولیا و مربیان در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی بیش از 100 هزار انجمن فعال در کشور داریم و امسال 700 هزار نفر در سراسر کشور عضو انجمن اولیا و مربیان هستند.
یالویی تصریح کرد: در سال جاری برای توانمندسازی انجمن‌های اولیا و مربیان دوره‌های متعدد آموزشی برای این انجمن‌ها تدارک دیده‌ایم که به تدریج و در سراسر کشور اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: با تلاش کارشناسان و متخصصان و صاحب‌نظران بیش از 230 عنوان کتاب آموزشی برای اعضا انجمن اولیا و مربیان طراحی و چاپ شده و به‌عنوان آموزش‌های غیر حضوری در اختیار آنها قرار می‌گیرد. 
این مسئول گفت: همچنین 172 مرکز در زمینه انواع مشاوره در مراکز استان‌های کشور در زمینه مهارت‌های زندگی نقش‌آفرینی می‌کنند.
یالویی بیان کرد: کیفیت‌بخشیدن به انجمن‌ها و افزایش کارایی این نهاد از اولویت‌ها و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است و امیدوار هستیم به نتایج مطلوبی در این عرصه برسیم.
وی اذعان داشت: از مدیران مدارس و مدیران ادارات آموزش و پرورش انتظار داریم نسبت به تقویت انجمن‌های اولیا و مربیان اهتمام ورزند تا شاهد شکوفایی آینده‌سازان میهن اسلامی باشیم.
در این همایش تعدادی از صاحب‌نظران در ارتباط با سیره اهل بیت(ع) سخنانی بیان کردند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول