اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران مطرح کرد:

تجهیز نیروی دریایی ارتش و سپاه به پیشرفته‌ترین سلاح‌‌ها / اختصاص 18 میلیون دلار ‌از سوی اما‌رات ‌برای جزیره‌سازی‌‌

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر جزیره‌سازی‌های امارات مشکلات زیادی را برای منطقه به‌وجود آورده است.

تجهیز نیروی دریایی ارتش و سپاه به پیشرفته‌ترین سلاح‌‌ها / اختصاص 18 میلیون دلار ‌از سوی اما‌رات ‌برای جزیره‌سازی‌‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری عصر امروز در همایش خلیج فارس در محل دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: در همین راستا این کشور مبلغی بالغ بر 18 میلیارد دلار را تنها به اقدامات مقدماتی این موضوع اختصاص داده است.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه با امارات متحده عربی مشکل ارضی داریم، افزود: همچنین افزایش ساخت این جزایر مصنوعی به تدریج به محیط زیست آسیب وارد می‌کند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نابودی ماهی‌های خلیج فارس را از جمله عواقب زیان بار این عملیات ساخت‌و‌ساز‌ دانست.

*حمله آمریکا به ایران شایعه‌ای بیش نیست
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ارتباط با تهدیدات اخیر غرب علیه ایران ابراز داشت: حمله آمریکا به ایران شایعه‌ای بیش نیست که برای اهداف خاص بیان شده است.
تنگسیری تاکید کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه رقابت تسلیحاتی با کشورهای دیگر ندارد.
وی از آمادگی کامل نیروی دریایی کشور برای مقابله با دشمنان احتمالی خبر داد و متذکر شد: هم‌اکنون نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران اسلامی به پیشرفته‌ترین سلاح‌های داخلی برای دفاع از آب‌های ایران مجهز هستند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران امنیت نظامی را مرتبط با امنیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دانست و اعلام کرد: در حال حاضر موشک قرار گیرنده روی شناورها تولید داخل کشور است.
وی تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی ایران را عاملی برای رشد و پیشرفت همه‌جانبه برای کشور توصیف کرد و یادآور شد: ایران در تنگه هرمز امر کنترل باند را به خوبی انجام می‌دهد.
تنگسیری خاطرنشان کرد: در همین راستا ناوهای خارجی نیز مجبور به رعایت این کنترل باند و پاسخگویی هستند.
وی با بیان این که این کنترل باند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد، گفت: این موضوع به عنوان یکی از افتخارات ما به شمار می‌رود.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران خلیج فارس را تنها منبع حیات‌ مادی و محور ارتباط ما با سایر کشورهای بیرونی دانست و تاکید کرد: باید این موهبت الهی را شناخت و ارزش آن را درک کرد.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران به حضور 101 فروند ناو فرامنطقه‌ای در خلیج‌ فارس خبر داد و افزود: از این میزان 76 فروند متعلق به آمریکا است.
تنگسیری توضیح داد: کشور انگلستان نیز در این ارتباط بعد از آمریکا بعد در مقام دوم قرار گرفته است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول