اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد:

کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در رباط کریم خبر داد.

کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در رباط کریم
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، ناصر اصلانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران یک محموله لباس‌های خارجی قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال از یک گاوداری در رباط کریم کشف و ضبط و دو نفر دستگیر شدند .
وی ادامه داد: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود انبار حاوی کالای قاچاق از نوع پوشاک خارجی در یکی از گاوداری‌های متروکه شهر رباط کریم، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
این مسئول در ادامه افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و اطمینان از وجود چنین گاوداری با هماهنگی مقام قضائی با ورود به محل مورد نظر یک دستگاه کامیون حاوی انواع لباس‌های خارجی شامل شلوار، پیراهن کشف و دو نفر نیز دستگیرشدند.
وی اظهار داشت: متهمان در بازجوئی ماموران اذعان داشتند که محموله مورد نظر را از یکی از بنادر شمالی بارگیری کرده و جهت توزیع آنها در یک فرصت مناسب در انباری یک گاوداری دپو کردیم.
اصلانی تصریح کرد: کارشناسان اداره گمرک شهرستان رباط کریم ارزش این محموله قاچاق را حدود بیش از 5 میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان گفت: توزیع و قاچاق انواع کالا، خسارت مادی و انسانی فراوانی را به جامعه، به ویژه به فرصت‌های شغلی جوانان و صنایع بزرگ و کوچک ملی خواهد زد بنابراین، فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با حساسیت اجتماعی و انتظامی خاصی به این موضوع نگریسته و با عوامل این پدیده شوم اقتصادی برخورد قانونی و قاطع خواهند داشت .
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول