اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان قم:

جوانان ایران با تکیه بر علم از عزت کشور دفاع کنند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان قم با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ علم و فناوری است، گفت: با تلاش جوانان باید در مقابل این دشمنی‌ها تمام قد بایستیم تا عزت ملت ایران در این عرصه دچار خدشه نشود.

جوانان ایران با تکیه بر علم از عزت کشور دفاع کنند
حمزه شیخیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: عرصه علم و فناوری یکی از عرصه‌های مورد نیاز کشور است و استقلال و عزت ملت ایران تا حد زیادی به کار شبانه روزی در این فضا نیاز دارد.
وی افزود: یکی از توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری نیز همواره در راستای این موضوع و برپایی جنبش نرم‌افزاری در فضای علمی کشور بوده است.
مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان قم با اشاره به اینکه جنگ امروز، جنگ علم و فناوری است، بیان کرد: با تلاش جوانان میهن اسلامی باید مقاوم و مقتدرانه در برابر دشمنان امروز که شدیدترین تحریم‌ها را در زمینه علم و فناوری به ملت ایران تحمیل کرده‌اند بایستیم تا عزت ملت ایران در این عرصه دچار خدشه نشود.
وی ادامه داد: در این عرصه هم بسیجیان مانند تمام عرصه‌های دیگر باید پیشرو بوده و نگذارند فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه جنبش نرم‌افزاری روی زمین بماند.
شیخیانی عنوان کرد: از بسیجیان می‌خواهم که بیش از پیش در این عرصه تلاش و مجاهدت کنند، تا همانطور که در جنگ هشت ساله بسیجیان در خط مقدم نبرد بودند در این عرصه نیز بتوانند تاثیرگذار باشند.
وی با اشاره به تجلیل از بسیجیان نخبه به مناسبت هفته بسیج گفت: هر ساله در هفته بسیج با برگزاری همایشی نخبگان بسیجی شناسایی شده و از آنها تجلیل می‌شود.
وی ادامه داد: در جریان برگزاری این همایش نخبگان بسیجی با مراجعه به سازمان بسیج علمی و پژوهشی نسبت به ثبت‌نام و ارائه مدارک خود اقدام می‌کنند تا اطلاعات آنها در بانک اطلاعاتی نخبگان بسیجی استان قم وارد شود.
مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان قم اظهار کرد: در سال جدید با راه‌اندازی خانه نخبگان، باید در امر شناسایی نخبگان بسیجی تسریع ‌شود.
وی تصریح کرد: نخبگان بسیجی با حضور در این سازمان و پرکردن فرم می‌توانند در برنامه‌هایی که برای آنان اجرا می‌شود از جمله کارگاه‌های توانمند‌سازی در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی شرکت کنند.
شیخیانی عنوان کرد: امسال تفاهمنامه‌ای میان سازمان بسیج علمی پژوهشی استان، دانشگاه جامع علمی کاربردی، سازمان فنی حرفه‌ای و استانداری قم امضا شده که با توجه به آن می‌توانیم خدمات بهتری به بسیجیان نخبه ارائه دهیم.
وی گفت: نخبگان بسیجی که طرحی ابتکاری داشته باشند با مراجعه به این سازمان می‌توانند از حمایت‌های مادی و معنوی برای عملی کردن طرح خود برخوردار شوند.
مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان قم خاطرنشان کرد: سال گذشته سه عنوان از اختراعات بسیجیان استان قم به مرحله نهایی جشنواره علم تا عمل کشوری راه پیدا کرد که یکی از آنها به عنوان طرح برگزیده و دیگری به عنوان طرح شایسته تقدیر شناخته شدند.
وی با اشاره به این نکته که بسیج در زمینه علمی و فناوری پیشرو است، ادامه داد: امیدوارم بسیجیان با تلاش بیش از گذشته در این عرصه خرسندی مقام معظم رهبری و ملت ایران را به‌دست آورند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول