اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت موافقت فدراسیون جهانی با پیشنهاد ایران صورت می‌گیرد؛

میزبانی اصفهان در مسابقات جهانی جوانان سال 2013

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: در صورت موافقت فدراسیون جهانی با درخواست فدراسیون والیبال کشورمان، اصفهان یکی از دو شهر میزبان مسابقات جام جهانی والیبال در سال 2013 می‌شود.

میزبانی اصفهان در مسابقات جهانی جوانان سال 2013
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هوشنگ عشایری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصفهان از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابلیت زیادی دارد تا میزبانی مسابقات بین‌المللی را نیز بر عهده گیرد.
وی با اشاره به میزبانی اصفهان برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2012 بیان داشت: فدراسیون والیبال کشورمان برای بر عهده گرفتن میزبانی مسابقات جوانان جهان در سال  2013 از فدراسیون جهانی موافقت ضمنی گرفته است و در صورتی که این درخواست مورد تایید نهایی واقع شود، مسابقات باید در دو شهر برگزار شود و به احتمال فراوان اصفهان و تهران به طور مشترک میزبانی را بر عهده می‌گیرند.
رئیس هیئت والیبال استان اصفهان به حضور موفقیت‌آمیز تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات جام جهانی ژاپن اشاره کرد و بیان داشت: روزی حضور در جام جهانی آرزوی والیبال ایران بود، اما امروز در جام جهانی به یکی از مدعیان تبدیل شده‌ایم و تیم ملی با نمایش خوبی که تا بدین جای مسابقات داشته، انتظارات را به مراتب بالا برده است.
عشایری با بیان اینکه موفقیت تیم ملی والیبال نشان از درایت کادر فنی، بازیکنان و مدیران فدراسیون دارد، تاکید کرد: حضور پنج بازیکن تیم‌های اصفهانی در ترکیب تیم ملی ایران از لحاظ حرفه‌ای‌گری افتخار والیبال استان است و انتظار داریم روزی حضور بازیکنان بومی اصفهان در تیم ملی موجب غرور بیشتر شود.
وی با اشاره به انتقاداتی که درباره حضور بازیکنان غیر بومی در تیم گیتی پسند حضور دارند و وی آنها را افتخار والیبال استان قلمداد کرده بود، بیان داشت: اگر از مقوله حرفه‌ای به این موضوع نگاه شود، نباید نگاه تعصب آمیزی داشته باشیم؛ زیرا آن چه که اهمیت دارد، حضور پرتعداد بازیکنان اصفهانی در تیم‌های سوپر لیگی است.
عشایری ادامه داد: در صورتی که بازیکنان اصفهانی در تیم‌های سوپر لیگی حضور پیدا کنند، می‌توانیم ادعا کنیم که اصفهان قطب صادر کننده بازیکن به سراسر کشور است.
رئیس هیئت والیبال استان اصفهان با بیان اینکه در ورزش حرفه‌ای به مقوله بازیکن حرفه‌ای بهای زیادی نمی‌دهند، تاکید کرد: باشگاه‌های گیتی پسند، باریج اسانس و راه و ترابری را الزام کرده‌ایم تا تیم جوانان برای پشتوانه سازی تشکیل بدهند.
وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده توسط هیئت والیبال استان اصفهان اظهار داشت: در بحث آموزش و مربیان کارهای خوبی انجام شده است، همچنین در حوزه پیشکسوتان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته زیرا تجارب این افراد برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و انتظار داریم همه پیشکسوتان والیبال اصفهان به یاری هیئت بشتابند.
عشایری افزود: برنامه‌ریزی مسابقات طبق تقویم در دو حوزه آقایان و بانوان انجام شده است و در مدت یک سال گذشته سعی شد تعهدات هیئت نسبت به اداره کل تربیت بدنی و فدراسیون والیبال به طور کامل انجام شود و در برخی از موارد بیش از تعهدات اقدامات لازم صورت گرفته است.
وی با انتقاد از رویه برخی از مربیان در نوچه‌پروری تاکید کرد: در این راستا پرونده 16 نفر از بازیکنان و مربیان که از حضور در تیم منتخب استان امتناع کرده بودند، به کمیته انضباطی ارسال شده و در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول