اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان خبرداد:

رفع مشکلات سوخت ماشین‌آلات راه و ترابری کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان به اختصاص 100 هزار لیتر سوخت بیشتر به دلیل کوهستانی بودن استان در چهار ماه گذشته امسال خبرداد و گفت: به زودی مشکلات سوخت ماشین‌الات راه و ترابری استان مرتفع خواهد شد.

رفع مشکلات سوخت ماشین‌آلات راه و ترابری کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر قادری در جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با اجرای طرح زمستانی کردستان که در مهمانسرای نیروی انتظامی استان در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه به منظور اجرای هرچه بهتر طرح زمستان جلسات متعددی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شده است، اظهار داشت: امیدواریم شاهد اجرای هرچه مطلوب این طرح و ایمن‌سازی بیش از پیش جاده‌ها با مشارکت و تعامل حداکثری ارگان‌های ذی‌ربط باشیم.
وی از رفع مشکل تامین سوخت ماشین‌آلات راه و ترابری استان خبرداد و گفت: با توجه به تخصیص 100 هزار لیتر سوخت مازاد بر سهم استان و توزیع به موقع آن در بین فرمانداری‌ها، امیدواریم هرچه زودتر شاهد رفع مشکل این حوزه به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم باشیم.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان از تخصیص و توزیع 100 هزار لیتر سوخت دیگر در چهار ماهه آینده سال در سطح استان خبرداد و یادآورشد: با توزیع این میزان سوخت بدون شک دیگر مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.
قادری بر تقویت حمل و نقل عمومی در شهرهای تابعه استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با هماهنگی و مشارکت حداکثری همه دستگاه‌های مرتبط شاهد رفع مشکلات موجود در این حوزه باشیم.
وی در ادامه تدوین نقشه جامع حمل و نقل شهری برای نیازسنجی رفع مشکل ترافیک در سنندج در بلند مدت را بسیار ضروری دانست و از تدوین ان در آینده نزدیک خبرداد.
به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان، متاسفانه در چند دهه اخیر به دلیل عدم توسعه فضاهای شهری در شهر سنندج، متناسب با توسعه روزافزون جمعیت، اقدامات لازم برای روان‌سازی ترافیک به ویژه در مرکز شهر لحاظ نشده است.
قادری نبود زیرساخت‌های مورد نیاز را مهم‌ترین عامل مشکلات موجود در زمینه ترافیک شهری سنندج عنوان کرد و افزود: تدوین نقشه جامع حمل و نقل این شهرستان برای رهایی آن از گره کور ترافیکی در چند سال آینده ضروری است.
وی به افزایش بی‌رویه جمعیت در سطح معابر شهر اشاره کرد و گفت: افزایش عابر در پیاده‌روها به حدی مشکل‌ساز شده که در ساعت اوج ترافیک، در مرکز شهر عملا عبور وسایل نقلیه از خیابان‌های منتهی به این ناحیه به کندی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول