اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از برتری دربی شمال:

بازی دربی شمال برد شیرینی را برای هواداران رقم زد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال پس از برتری تیمش در برابر اتکا گلستان گفت: برد شیرینی برای هواداران بود.

بازی دربی شمال برد شیرینی را برای هواداران رقم زد
مجتبی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم بازی خوبی را در هوای سرد برای تماشاگران به نمایش گذاشتند.
وی درباره وضعیت باشگاه بیان داشت: تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد، بازیکنان از هر نظر آمادگی بدنی خوبی دارند که در این دیدار توانستند در نهایت پیروز میدان باشند.
تقوی گفت: پیروزی در بازی امروز حق تیم ما بود و بازیکنان شایستگی کسب این سه امتیاز خانگی را داشتند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال تصریح کرد: مطمئنا این برد در ادامه مسابقات برای روحیه و انگیزه بیشتر بازیکنان و کادر فنی بسیار موثر و مفید است.
وی همچنین درباره تیم میهمان افزود: اتکا گلستان از تیم‌های خوب لیگ کشور است که تجربه چندین سال حضور در لیگ یک فوتبال کشور را دارد.
تقوی گفت: اتکا گلستان پس از دریافت گل  برای کسب یک امتیاز و زدن گل تساوی تا حدودی روی دروازه ما حمله‌ور شد که در نهایت با تیزهوشی بازیکنان ما موفق به گل نشدند.
وی ابراز داشت: سایپا شمال برای نخستین بار در لیگ یک کشور حضور یافت و مطمئنا در ادامه مسابقات بازیکنان باتجربه‌تر و پخته‌تر از گذشته می‌شوند.
تقوی در پایان اذعان داشت: این سه امتیاز برای دوستداران و هواداران واقعی سایپا شمال باشد که در هوای گرم تابستان و سرد زمستان برای تشویق تیم به هیچ عنوان این تیم خود را رها نمی‌کنند.
به گزارش فارس، از هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه از ساعت 14 تیم سایپا شمال در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان اتکا گلستان بود که در نهایت با یک گل میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
سایپا شمال با این پیروزی 10 امتیازی شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول