اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اهرم فشاری برای کادر فنی مس اعمال نکرده‌اند‌؛

بلاژویچ: شب‌ها به دلیل ‌اتفاقات عجیب در فوتبال ایران خوابم نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: شب‌ها به دلیل ‌اتفاق عجیب در فوتبال ایران خوابم نمی‌گیرد.

بلاژویچ: شب‌ها به دلیل ‌اتفاقات عجیب در فوتبال ایران خوابم نمی‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میروسلاو بلاژویچ ‌در نشست خبری پیش از شهرآورد فوتبال کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقه در شرایط خاصی برگزار می‌شود، تمام اهالی این شهر نسبت به نتیجه این دیدار حساس هستند و این مسئله موجب افزایش حساسیت نخستین شهرآورد لیگ برتری کرمان شده است.
وی افزود: این دیدار برای هر دو تیم با ارزش و پر‌اهمیت است و معمولا نتایج مورد نظر در اینگونه مسابقات به سختی انجام می‌پذیرد.
بلاژویچ در مورد انتشار اخباری مبنی بر تشدید اختلافاتش با سرپرست تیم بیان داشت: به صراحت این خبر را تکذیب می‌کنم، بین من و سرپرست تیم هیچ اختلافی وجود ندارد، هر چند این احتمال وجود دارد که هر انسانی مرتکب اشتباهاتی شود، من به نظم و انضباط اهمیت زیادی قائل هستم، شاید اختلاف نظرهای من با سرپرست از دید برخی درگیری عنوان شده باشد.
وی افزود: ‌ارتباط‌ فوق‌العاده‌ای با سرپرست تیم دارم‌ و از عملکرد وی راضی هستم، دلیل غیبت وی در تمرینات تیم به بیماری و سرماخوردگی برمی‌گردد.
بلاژویچ  همچنین در مورد اینکه آیا مسئولان باشگاه مس کرمان ‌کسب سه امتیاز در دیدار شهرآورد را از وی خواسته‌اند، گفت: باشگاه برای کسب پیروزی در این دیدار هیچ اهرم فشاری را برای کادر اعمال نکرده است، من معتقد هستم که باید برای کسب سه امتیاز از این دیدار به میدان رفت.
وی پیش‌بینی نتیجه خاص برای این دیدار را غیر‌ممکن دانست و افزود: غیر‌ قابل پیش‌بینی بودن نتایج مسابقات یکی از جذابیت‌های همیشگی فوتبال بوده است‌ به ویژه در دیدار فردا که یک شهرآورد نیز هست، البته ما در مقابل تیمی به میدان می‌رویم که بازیکنانش دوندگی خوبی در میدان مسابقه دارند و در جام حذفی نیز با بدشانسی در ضربات پنالتی بازی را به صبای قم واگذار کردند.
سرمربی صنعت مس کرمان بیان داشت: بهترین بازیکنان مس کرمانی‌ها هستند، 75 درصد بازیکنان مس باید نفرات بومی کرمان باشند، زیرا بازیکنان بومی با جان و دل برای تیم بازی می‌کنند و خیلی از مسائل را بهتر می‌پذیرند.
وی از غیبت فرزاد حسینخانی و مصطفی سیفی در دیدار شهرآورد خبر داد و افزود: گروه پزشکی باشگاه به دلیل در اختیار نداشتن برخی امکانات، تصمیم گرفتند تا سیفی برای طی مراحل بعدی درمانش راهی تهران شود که این مسئله به نظر من همراه با نگرانی‌هایی برای من است‌، زیرا من از وضعیت بازیکن تیم در تهران خبر ندارم و اصلا نمی‌دانم که سیفی چگونه مراحل درمانش را دنبال می‌کند.
سرمربی مس کرمان همچنین در مورد وحید علی‌آبادی بازیکن جوان مس گفت: این بازیکن توانست به خوبی خود را به تیم تحمیل کند، وی یکی از نفرات آینده‌دار مس محسوب می‌شود.
وی همچنین در مورد درگیری فرهاد سالاری و قاسم دهنوی بر سر بستن بازوبند کاپیتانی در دیدار برابر ملوان گفت: از این سئوالات حاشیه‌ای نپرسید.
بلاژویچ در مورد آخرین وضعیت عادل کلاه‌کج اذعان داشت: این بازیکن در تمرینات تیم مشکل‌ساز شد و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در دیدار شهرآورد از این بازیکن استفاده نکنم.
وی با بیان اینکه حدود 2 میلیارد تومان صرف خرید بازیکنان خارجی مس در این فصل از مسابقات شده است، بیان داشت: این یک فاجعه است که این رقم صرف خرید بازیکنان کم‌کیفیت شود، من شب‌ها به دلیل این اتفاق به خواب نمی‌روم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول