اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد خبر داد:

حضور آتش‌نشانان بجنوردی در 47 عملیات امداد و نجات

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آتش نشانی بجنورد از حضور آتش نشانان مرکز استان در 47 عملیات آتش سوزی و امداد و نجات خبر داد.

حضور آتش‌نشانان بجنوردی در 47 عملیات امداد و نجات
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آتش نشانی بجنورد، علی گودرزی گفت: امدادگران طی یک ماهه گذشته در 24 مورد آتش سوزی و 23 فقره مأموریت امداد و نجات یاری‌گر شهروندان بوده‌اند.
وی ادامه داد: بیشترین عملیات‌های آتش سوزی به ترتیب؛ منزل مسکونی 9 مورد و خودرو 7 مورد بوده است.
گودرزی با اشاره به آتش‌سوزی خودروی 405 در محور بجنورد به اسفراین اضافه کرد: انحراف خودرو و برخورد با موانع باعث شد تا این خودرو بعد از نشت بنزین  دچار حریق شود.
وی اظهار داشت: دو اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه شماره چهار و ایستگاه مرکزی در کمترین زمان ممکن در محل  حاضر و آتش را اطفاء کردند.
مدیر عامل آتش نشانی بجنورد تصریح کرد: نقص فنی در سیستم سوخت رسانی مهم‌ترین علت آتش سوزی خودروها طی یک ماهه گذشته بوده است.
مدیر عامل آتش نشانی بجنورد  همچنین با اشاره به 23 مورد عملیات امداد و نجات بیشترین مأموریت‌های شکل گرفته را به ترتیب تصادفات هفت مورد و حبس شدگی را شش مورد اعلام کرد.
وی گفت: در یکی از مهم‌ترین تصادفات که خارج از حوزه خدماتی به وقوع پیوست، مشاهده حیوان وحشی (خوک) در وسط جاده باعث برخورد سه خودرو با یکدیگر و حبس شدگی یک نفر و مصدومیت پنج نفر شد. 
گودرزی افزود: امدادگران از ایستگاه مرکزی در غالب سه اکیپ مسیر 23 کیلومتری را در کمترین زمان ممکن طی و فرد حبس شده را بعد از دقایقی از خودرو خارج کردند.
وی اظهار داشت: در تصادفات رانندگی طی یک ماهه گذشته 18 نفر مصدوم و متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.
مدیر عامل آتش نشانی بجنورد همچنین با اشاره به سه مورد گاز گرفتگی در کوی بهداری، 16 متری دوم فرهنگیان و کلاته یاور بجنورد گفت: متأسفانه خارج کردن دودکش‌ها از پنجره، برداشتن جداره آب‌گرم‌کن و عدم استفاده از دودکش‌ها و کلاهک استاندارد 10 نفر مسموم و دو شهروند دیگر جان خود را از دست دادند.
وی در پایان از تمامی شهروندان خواست تا در صورت بروز هر گونه آتش سوزی و حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره 125 آتش نشانی تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول