اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هزمان با فرا رسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی صورت می‌گیرد؛

استقرار 9 دستگاه خودرو آتش‌نشانی در سطح شهر قم

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با استقرار 9 دستگاه خودرو آتش‌نشانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به ارائه خدمت به شهروندان خواهد پرداخت.

استقرار 9 دستگاه خودرو آتش‌نشانی در سطح شهر قم
محسن منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی قم در ایام محرم اظهار کرد: حضور نیروهای آتش‌نشانی از ابتدای ماه محرم در مساجد و تکایا به منظور آموزش نکات ایمنی، نصب خاموش‌کننده‌های دستی در چادرهای عزاداری از جمله این اقدامات بوده است.
وی افزود: همچنین استقرار 9 دستگاه ماشین آتش‌نشانی به همراه 27 نفر از نیروهای آتش‌نشان در ورزشگاه حیدریان، هیئت خادم‌الرضا(ع)، هیئت فاطمیون، مجتمع امام خمینی(ره)، مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س)، خیابان معلم، دبیرستان امام صادق(ع)، حسینیه شهدا، مسجد مقدس جمکران و پارکینگ معصومیه از دیگر اقدامات این سازمان از ابتدای ماه محرم تاکنون بوده است.
منصوری اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به منظور امنیت و آرامش عزاداران درایام تاسوعا و عاشورای حسینی با استقرار 9 دستگاه خودرو آتش‌نشانی از ساعات اولیه صبح روز تاسوعا تا نیمه شب شام غریبان به ارائه خدمت به شهروندان خواهد پرداخت.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در خصوص مراکز استقرار نیروهای آتش‌نشانی عنوان کرد: خیابان چهار مردان، تقاطع عماریاسر ـ چهارمردان، خیابان عماریاسر ـ آذر، میدان مطهری، میدان سعیدی، مسجد جمکران، چهار راه شهدا، بستر رودخانه، عوارضی قم ـ کاشان از جمله مسیرهای استقرار 27 نیروهای این سازمان است.
وی با اشاره به اینکه دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به سیستم خاموش‌کننده AFT به همراه چهار نیرو نیز در این ایام فعال هستند، عنوان کرد: تمام نیروهای آتش‌نشان با تجهیزات کامل در مکان‌های تعیین شده به منظور ایجاد امنیت و آرامش عزاداران حسینی حضور دارند.
منصوری با اشاره به برنامه عزاداری نیروهای آتش‌نشان گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به همراه تعدادی از کارکنان شهرداری در تجدید میثاق با اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای دشت خونین کربلا، همچون سنوات گذشته با حضور در مراسم عزاداری سالار شهیدان حضور به هم رساندند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول