اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خبر داد:

کشف 220 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از کشف 226 کیلو انواع مواد مخدر طی روز گذشته در این استان خبر داد.

کشف 220 کیلو مواد مخدر در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید احمد خدایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در این رابطه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام فعالیت و گشت‌زنی غیرمحسوس و با اشرافیت و کنترل محورهای فرعی و اصلی استان و اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر روز گذشته طی چهار عملیات جداگانه، چهار دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را در استان شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پر تلاش انتظامی استان در بازرسی از خودروهای توقیفی 26 کیلو و 94 گرم تریاک، پنج کیلو سوخته تریاک، 195 کیلو حشیش و جمعاً 226 کیلو و 94 گرم انواع مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای در داخل و بدنه خودروها جاسازی شده بود را کشف و در این رابطه سه نفر از عوامل و عناصر فعال در تهیه و توزیع و قاچاق مواد مخدر به هویت معلوم را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه به اداره مبارزه با مواد مخدر انتقال و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 
خدایی در بخش دیگری از سخنان خود از تشدید و قاطعیت پلیس در طرح پاک سازی نقاط آلوده و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در بندر عباس خبر داد.
وی افزود:‌ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و در راستای مقابله و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز را در محلات بندرعباس اجرا کردند.
خدایی ادامه داد: در اجرای این طرح منزل و پاتوق سه نفر خرده فروش و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به‌نام معلوم، شناسایی و در بازرسی از منزل آنان 24 کیلو و 80 گرم تریاک و سه کیلو، 50 گرم شیره تریاک و یک کیلو و 30 گرم شیشه و جمعاً 39 کیلو و 6 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان  با تأکید بر تشدید اجرای طرح پاک سازی و جدیت پلیس در اجرای این طرح، تصریح کرد: توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه به یگان انتقال و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول