اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 آذر؛

طلاب زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم از آغاز بیمه تکمیلی درمان طلاب سراسر کشور که زیر پوشش مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هستند از روز 15 آذر ماه خبر داد.

طلاب زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه حجت‌الاسلام محمد محمودی با اشاره به ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمانی از 15 آذر سال جاری به همه طلاب و فضلای حوزه اظهار دشت: طلابی که دارای دفترچه تامین اجتماعی و خدمات درمانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هستند، به صورت خودکار و اتوماسیون زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.
وی افزود: طبق قرار دادی که مرکز خدمات حوزه با بیمه سینا منعقد کرده است، اطلاعات همه بیمه شدگان زیر پوشش این مرکز به صورت خودکار و اتوماسیون به بیمه سینا ارسال و همه طلاب بیمه تکمیلی می‌شوند.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم ادامه داد: از آنجایی که روش قبلی حذف می‌شود، بنابراین بیمه‌شدگان با مراجعه به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها می‌توانند از مزایا و امکانات بیمه تکمیلی استفاده کنند.
وی تاکید کرد: طلاب و فضلایی که قصد استفاده از مزایای بیمه تکمیلی درمان را از 15 آذر ماه به بعد دارند، با مراجعه به مرکز خدمات و اخذ معرفی نامه از بیمه سینا می‌توانند از همه مزایای این بیمه در بیمارستان‌ها‌ و درمانگاه‌های سراسر کشور استفاده کنند.
محمودی تصریح کرد: طلاب و فضلای حوزه قبل از مراجعه برای عمل جراحی و بیماری‌هایی که نیازمند بیمه تکمیلی است، باید از مرکز خدمات معرفی نامه دریافت کنند، البته در آینده نزدیک به مرور کارت بیمه تکمیلی سینا آماده و به طلاب و فضلای حوزه عرضه می‌شود که زمان عرضه آن نیز به ترتیب شماره پرونده در آینده اعلام خواهد شد، بنابراین طلاب از مراجعه برای اخذ کارت بیمه تکمیلی خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: از 15 آذر همه درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و داروخانه های قم و سراسر کشور که طرف قرارداد بیمه سینا هستند، موظفند نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول