اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی سبزوار:

تولید گوشت ماهی در سبزوار افزایش یافت

خبرگزاری فارس: معاون سازمان و جهاد کشاورزی سبزوار گفت: تولید گوشت ماهی در سال جاری در این شهرستان تا 25 درصد افزایش یافته است.

تولید گوشت ماهی در سبزوار افزایش یافت
محمدجواد ایزدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تولید گوشت ماهی امسال به حدود 400 تن برسد، که 300 تن آن مربوط به ماهیان سردآبی و 100 تن دیگر مربوط به ماهیان گرمابی است.
معاون سازمان جهاد کشاورزی سبزوار افزود: سال گذشته سبزوار با تولید 317 تن مقام پنجم تولید را در خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.
مسئول واحد شیلات جهاد کشاورزی سبزوار هم به خبرنگار ما مصرف سرانه ماهی در سبزوار در سال گذشته را 4.3 کیلوگرم عنوان کرد و آن را شامل 429 تن کنسرو، 317 تن ماهی پرورشی تولید شده، 74 تن ماهی منجمد بسته‌بندی و 40  تن ماهی پرورشی وارد شده از سایر شهرستان‌ها دانست.  
محمد نبوی‌فر تصریح کرد: استخرهای پرورش ماهی شهرستان سبزوار 130 باب است که در حال‌حاضر 95 باب آن فعال هستند و با توجه به وجود هزار و 200 منبع آبی در سبزوار و قابلیت حداقل 15 درصدی پرورش در آنها، ظرفیت تولید گوشت ماهی بالغ بر 900 تن است که برای 115 نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول