اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

کاستا و پیروانی بیش از سقف قرارداد دریافت نکردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: جمع مبلغ پرداختی ما به کاستا و پیروانی به سقف قرارداد لیگ برتر نمی‌رسد.

کاستا و پیروانی بیش از سقف قرارداد دریافت نکردند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی حکمت ظهر امروز در نشست خبری باشگاه نفت آبادان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: غلامحسین پیروانی زحمت زیادی را برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان کشیده و تلاش‌های این مربی قابل تقدیر است.
وی اضافه کرد: بعد از جدایی سرمربی پیشین تیم به دنبال جذب گزینه مناسب بوده و در همین راستا نامزدهای متعدد داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار داده تا در نهایت با مشاوره گرفتن از کمیته فنی، جوزه آلبرتو کاستا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معرفی شود.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص نحوه پیوستن کاستا به صنعت نفت گفت و افزود: بعد از انجام مذاکرات اولیه در تهران دور دوم گفت‌وگوها را در آبادان برگزار کرده تا در نهایت بعد از صورت گرفتن توافق نهایی قرارداد با این مربی پرتغالی را به امضا رساندیم.
وی خاطرنشان کرد: جمع مبلغ پرداختی ما به غلامحسن پیروانی و آلبرتو کاستا به سقف قرارداد لیگ برتر نزدیک بوده و ما در این خصوص به قانون موجود در فدراسیون فوتبال احترام گذاشتیم.
حکمت تصریح کرد: مطمئناً اگر کاستا در پایان فصل یکی از عنوان‌های اول تا چهارم لیگ برتر را برای صنعت نفت کسب کند پاداش ویژه‌ای را برای این مربی پرتغالی در نظر می‌گیریم.
وی با اشاره به نحوه قرارداد کاستا با باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: این قرارداد در صورت رضایت باشگاه صنعت نفت از عملکرد این مربی پرتغالی قابلیت تمدید داشته و کاستا در فصل بعد اگر بخواهد در ایران و در تیمی به غیر از صنعت نفت فعالیت کند باید رضایت مجموعه را در اختیار داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت همچنین از جذب احتمالی چند بازیکن در نیم فصل خبر داد و گفت: بازیکنان جدید را با نظر نهایی آلبرتو کاستا جذب کرده و با وجود اینکه علاقه‌ای به در اختیار گرفتن بازیکنان ناراضی تیم‌های دیگر نداریم ولی با برخی از آنها وارد مذاکره می‌شویم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: در پست‌هایی مثل هافبک و مهاجم به دنبال بازیکن بوده و حتی این امکان وجود داشته که یک دروازه‌بان نیز به جمع بازیکنان تیم صنعت نفت اضافه شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول