اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد:

برگزاری همایش شیوه‌های نوین درمان ناباروری در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از برگزاری همایش سراسری اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در جهرم خبر داد.

برگزاری همایش شیوه‌های نوین درمان ناباروری در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری دو سال پیش با پیشنهاد حجت‌الاسلام دژکام، امام جمعه جهرم در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برپا شد که با برنامه‌ریزی‌های گسترده امسال شاهد برگزاری دومین دوره این همایش در هفته آینده به میزبانی جهرم هستیم.
وی با بیان اینکه اساتید مختلف حوزه و دانشگاه در این همایش دو روزه شرکت دارند، افزود: انجمن ناباروری ایران، پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم پزشکی جهاد دانشگاهی ابن سینا، موسسه رواق حکمت، بنیاد پژوهشی فرهنگی پیمان غدیر و پژوهشگاه رویان از جمله همکاران برگزاری دومین دوره همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در جهرم هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم زمان برگزاری این همایش را 23 تا 25 آذر ماه جاری دانست و عنوان کرد: هدف از همایش اخلاق و شیوه نوین درمان ناباروری آشنایی با فناوری‌های جدید درمان ناباروری همراه با مباحث اخلاقی مربوط به آن و بررسی راه حل‌های جدید برای مشکلات اخلاقی و شرعی این فناوری‌ها در راستای ارتقای علمی گروه‌های پزشکی، پرستاری و مامایی است.
این مسئول متدولوژی اخلاق پزشکی، تمایز سلول‌های بنیادی به سلول‌های جنسی و نسب
فرزندان ناشی از (ای‌آر‌تی) را از جمله محورهای این همایش دانست و خاطرنشان کرد: آموزش‌های اخلاقی مورد نیاز خدمت‌دهندگان و دریافت‌کنندگان خدمات (ای‌آرتی) و والدینی در عصر جدید و چالش‌های روانشناختی آن نیز از دیگر عناوین و محورهای دومین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول