اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خبر داد:

آمادگی دامپزشکی سمنان برای بازرسی از دام‏های قربانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: تمام شبکه‏های دامپزشکی استان سمنان در ایام محرم آماده بازرسی بهداشتی و شرعی از دام‏های قربانی مراسم عزاداری امام حسین (ع) هستند.

آمادگی دامپزشکی سمنان برای بازرسی از دام‏های قربانی
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، رضا عامری پیش از ظهر امروز به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی‏فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و مسئول دفتر نمایندگی ولی‏فقیه در اداره کل دامپزشکی این استان با حجت‏الاسلام ترابی امام جمعه شاهرود دیدار کرد.
وی در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین (ع)، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه قانون نظارت شرعی بر ذبح و صید و استقرار ناظران شرعی در کشتارگاه‏ها ارائه کرد.
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان افزود: تمام شبکه‏های دامپزشکی این استان در ایام محرم آماده بازرسی بهداشتی و شرعی از دام‏های قربانی مراسم عزاداری امام حسین (ع) هستند.
عامری تصریح کرد: با توجه به آماده بودن فضای کشتارگاه‏های دام سمنان به صورت شبانه‏روزی، هیئت‏های عزاداری می‏توانند دام قربانی را پس از ذبح به آنجا انتقال و اقدامات پوست‏کنی لاشه را در این مکان انجام دهند.
امام جمعه شاهرود نیز در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین (ع)، اظهار داشت: از زحمات انجام شده در بخش نظارت شرعی و فراهم کردن غذای حلال برای مردم تقدیر و تشکر می‏کنم.
حجت‏الاسلام محمود ترابی تاکید کرد: عملکرد شما را برای اطلاع مردم از طریق تریبون نماز جمعه اعلام می‏کنم.
در ادامه حجت‏الاسلام سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی‏فقیه اداره کل دامپزشکی استان سمنان برای همکاری‏های لازم به حضور امام جمعه شاهرود معرفی شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول