اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد:

حضور بسیج جامعه پزشکی خوزستان در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از حضور بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان به‌منظور کمک به ارتقای سطح بهداشتی و پزشکی منطقه در 25 آذرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

حضور بسیج جامعه پزشکی خوزستان در هندیجان
بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: بسیجیان با حضور در صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پررنگ جامعه، همواره نام خود را به درخشانی و اصالت به اثبات رسانیده‌اند.
وی افزود: کارنامه بسیج در کشور ما و جای جای مناطق ایران اسلامی بسیار درخشان و متبلور است.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: این قشر همواره در طول هشت سال دفاع مقدس نیز توانسته بسیار پیشگام و مؤثر گام بردارد و پایه‌های بنیادی نظام و انقلاب را بنیان نهد.
وی اضافه کرد: بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و بسیج دانش‌آموزی در این سال‌ها خدمات ارزشمند عمرانی، فرهنگی و عقیدتی مطلوب ارائه کرده‌ است.
فرج‌الهی خاطرنشان کرد: امروز نیز بسیج جامعه پزشکی با حضور در مناطق محروم و روستاها، عدالت اجتماعی را در منطقه نهادینه کرده و ارتقای پزشکی را در این مناطق به ارمغان خواهند آورد.
وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی امروز نیز به سبب درگیر بودن با سلامتی مردم چون بسیج جامعه ارزشی و انقلابی دیروز بسیار پراهمیت و مطلوب عمل می‌کند.
فرماندار هندیجان با بیان اینکه شهرستان هندیجان از مناطق بسیار محرومی‌ است که مسئولان باید توجه بیشتری به آن داشته باشند، گفت: باید با همه توان در راستای ارائه خدمت‌رسانی به اقشار محروم منطقه بکوشیم و در این خصوص بهداشت و کادر پزشکی و درمانی منطقه را فعال‌تر کنیم.
وی عنوان کرد: هندیجان منطقه‌ای با جذب بالای سرمایه‌گذاری ا‌ست که می‌توان با توسعه این زمینه، راه را برای ادامه مسیر و پیشرفت اجتماعی و اقتصادی منطقه فراهم کرد.
فرج‌اللهی افزود: حضور بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان در روستا و شهر این منطقه به‌صورت رایگان برای درمان و معالجه بیماران بسیار امری ضروری و مهم شمرده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا در 25 آذرماه سال جاری این اکیپ پزشکی وارد منطقه شده و اقداماتی را در این زمینه اعمال می‌کنند.
فرماندار هندیجان در پایان گفت: امیدواریم این حرکت گامی مؤثر و بزرگ در پیشرفت کادر پزشکی و درمانی برای شهروندان منطقه باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول