اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد:

ضرورت توسعه مدیریت و ظرفیت راهبردی در بسیج

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به نیازهای داخلی و تهدیدهای خارجی در دهه چهارم انقلاب، گفت: توسعه مدیریت و ظرفیت راهبردی در بسیج از ضروری‌ترین نیازهای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ضرورت توسعه مدیریت و ظرفیت راهبردی در بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمد فرهادی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی و کاربردی مرکز راهبردی سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج، اظهار داشت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند بسیج یکی از الطاف خفیه‌ای است که خداوند متعال به ملت مسلمان ایران ارزانی داشته است لذا هر اندازه از عمر با برکت این شجره طیبه می‌گذرد بیشتر به اهمیت و ضرورت وجودی آن پی می‌بریم.
وی افزود: بسیج و سپاه هر دو تابع یک متغیر بوده و با توجه به یک سری تغییرات، مأموریت‌ها و سازماندهی‌های آنان تغییر می‌کند.
رئیس مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: بنا به شرایط و اقتضائات مختلف شاهد مأموریت‌ها، ساختارها و روش‌ها در بسیج و سپاه هستیم و این تغییرات به دو دسته تقسیم می شود.
فرهادی افزود: نیازهای انقلاب و نظام اسلامی در هر برهه زمانی و تهدیدها و آسیب‌های نظام و انقلاب از جمله متغیرهایی هستند که طبق قانون اساسی، منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مأموریت‌هایی را برای سپاه و بسیج تعریف می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز در دهه چهارم انقلاب با گذر از نیاز تثبیت و نهادسازی در بخش‌های مختلف نظام به سوی پیشرفت همه جانبه و عدالت حداکثری در نقاط مختلف کشور گام برمی‌داریم و عملی کردن اهداف این دهه حول محور عدالت و پیشرفت از نیازها و ضرورت‌ها به شمار می‌آید.
 رئیس مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور، اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی با اقتدار و عزت روز افزون تهدیدات سخت و نیمه سخت را پشت سر گذاشته و هم اکنون با طیف وسیعی از تهدیدات در حوزه جنگ نرم مواجه است که باید با سلاح قلم، تکنولوژی‌های نوین، پیشرفت علمی و جنبش نرم افزاری در این عرصه نیز سربلند بیرون بیاییم.
فرهادی خاطر نشان کرد: مأموریت اصلی سپاه و بسیج در این برهه زمانی مقابله با جنگ نرم دشمنان است و در این راستا نیز توسعه مدیریت و ظرفیت راهبردی در بسیج از جمله ضروریات است.
وی تشکیل مراکز اندیشه و همفکری راهبردی در استان‌های مختلف کشور را در این راستا عنوان کرد و خواستار شناخت درست و عملی کردن اهداف تشکیل این مراکز با حمایت جدی سپاه‌های استانی  شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول