اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صالحین حوزه علی‏بن‏ابیطالب شاهرود:

بسیجیان برابر تهاجم فرهنگی خاک‏ریز زده‏اند

خبرگزاری فارس: مسئول صالحین حوزه مقاومت بسیج علی‏بن‏ابیطالب (ع) شاهرود گفت: امروز بسیجیان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان خاک‏ریز زده‏اند.

بسیجیان برابر تهاجم فرهنگی خاک‏ریز زده‏اند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام حسن فوادیان ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات، فرماندهان و شورای پایگاه‏های تابعه حوزه مقاومت بسیج علی‏بن‏ابیطالب (ع) شاهرود که در مسجد الزهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان رزمندگانی هستند که در تمام عرصه‏ها در برابر نظام سلطه ایستادگی کردند و اکنون در برابر تهاجم فرهنگی دشمن خاک‏ریز زده‏اند.
وی افزود: اگر بسیج نبود در دفاع مقدس نمی‏توانستیم در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنیم و هر جا بسیج حضور دارد، تحول عظیم به بار آورده که ثمرات آن در همه زمینه‏ها آشکار است.
مسئول صالحین حوزه مقاومت بسیج علی‏بن‏ابیطالب (ع) شاهرود خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب آن روز که دستور تشکیل بسیج را دادند، فرمودند که هر کس در بسیج ثبت‏نام کند در دفتر خدا ثبت‏نام کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز در این مراسم گفت: فرماندهان آشنا به ماموریت‏ها و مشکلات موجود هستند و می‏دانند بسیج برای دفاع از انقلاب و اسلام باید مجهز به بصیرت و معنویت باشد.
حسین ابوترابی اضافه کرد: بصیرت یعنی انسان چشم‏هایش را به واقعیت نبندد و آنها که بصیرت ندارند با مشکل مواجه می‏شوند.
وی تاکید کرد: باید بصیرت را در اندیشه‏های امام و مقام معظم رهبری جست‏وجو کرد و به آن توجه داشت.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه بسیج با تمام توان، خلاها را پر می‏کند، گفت: باید مشکلات را بررسی و برای رفع آن راهکار مناسب ارائه کرد؛ چرا که بسیج این توانایی را دارد و می‏تواند مشکلات را به شیوه خودش برطرف کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول