اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش ‌و پرورش فریدونکنار:

کج‌فهمان می‌خواهند برنامه‌های بسیج را کمرنگ کنند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان فریدونکنار گفت: کج‌فهمان می‌خواهند برنامه‌های بسیج را کمرنگ کنند.

کج‌فهمان می‌خواهند برنامه‌های بسیج را کمرنگ کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، سید علی محمدی ظهر امروز در جمع فرهنگیان بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: امروز شاهد چهار نوع تهدید سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی علیه نظام از سوی دشمنان هستیم و دشمن در مجموع موافق نظام جمهوری اسلامی نیست و برای از بین بردن آن تلاش می‌کند.
وی ابراز داشت: از ابتدا انقلاب تحریم‌ها آغاز و در دوران دفاع مقدس هم ادامه داشت و بعد از جنگ هم همین روند ادامه پیدا کرد و حتی در سازمان ملل تلاش می‌کنند نظام ما را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند.
مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه در جبهه فرهنگی یک هجمه فرهنگی علیه نظام شیعه انجام می‌دهند، تصریح کرد: اراده و اعتقادات ملت بسیار قوی بود و با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت، دشمن را ناکام گذاشت.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه تنها شکست نخورد بلکه به جهان صادر شد و در حال اوج و پرواز است، یادآور شد: قیام و بیداری ملت‌ها نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و برنامه‌‌های ما هم بر خلاف انتظارات دشمن باید قوی‌تر برگزار شود.
محمدی بیان داشت: باید در جنگ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی دشمن را زمین‌گیر کنیم و در این چهار هدف برنامه‌ها ناکام بگذاریم.
وی با تاکید بر اینکه کج‌فهمان می‌خواهند برنامه‌های بسیج را کمرنگ کنند، تصریح کرد: بسیج باید دشمن را رصد بکند و با بصیرت در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشد و به خاطر بیداری ملت‌های مسلمان دنیا، بسیج باید قدرتش را به نمایش بگذارد.
محمدی با بیان به اینکه یکی دیگر از وظایف آموزش ‌و پرورش بصیرت افزایی است، خاطرنشان کرد: باید در برخی مواقع به فکر تحول فرهنگی باشیم و با برنامه‌های مدون پای کار باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول