اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش بزرگ حقوق‌دانان خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی همایش گرامیداشت روز تصویب قانون اساسی و روز تشکیل بسیج حقوق‌دانان بیرجند در دادگستری کل استان خراسان جنوبی برگزار شد.

همایش بزرگ حقوق‌دانان خراسان جنوبی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان جنوبی، در این مراسم اعضای بسیج حقوقدانان بیرجند اعم از قضات، اعضای کانون وکلا و کارشناسان دادگستری، جامعه سردفتران و دفتریاران، کارشناسان حقوقی سازمان‌ها و نهادها و جمعی از مسئولان دادگستری استان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر بسیجیان حقوقدان حضور داشتند.
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به نامگذاری این دهه به دهه پیشرفت و عدالت، توسط مقام معظم رهبری، به تبیین رسالت اصلی حقوقدانان در این باره پرداخت.
سیدمحسن مظهری رسالت عظیم حقوقدان را پاسخ مثبت به این مطالبه ولی فقیه دانست و تاکید کرد: در شرایط امروزی که فضا، فضای جنگ نرم است و در شرایطی که انقلاب اسلامی در مقطع تمدن‌سازی است، بی‌تفاوتی نسبت به مطالبه مقام معظم رهبری، به معنای تنها گذاشتن حسین زمان است.
وی اظهار داشت: باید از خودمان سوال کنیم، چه اقدامی برای پاسخگویی به این ندا و درخواست ایشان کرده‌ایم و آیا پس از مطالبه ایشان، رفتار ما در این جایگاه حساس تغییری کرده است؟
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی تاکید کرد: مبادا ما قشر حقوقدان به عنوان یکی از گروه‌های مرجع جامعه اسلامی، این ندا را نادیده و نشنیده بگیریم که باید در قبال آن پاسخگو باشیم.
در پایان این مراسم حجت‌الاسلام محمدامین وحدانی‌نیا، از قضات دادگستری بیرجند به عنوان مسئول جدید کانون بسیج حقوق‌دانان بیرجند معرفی و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام مهدی بصیری مسئول سابق کانون تقدیر شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول