اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد:

احداث مدرسه معارف اسلامی و مجتمع فرهنگی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از احداث مدرسه معارف اسلامی و مجتمع فرهنگی در کنگان خبر داد.

احداث مدرسه معارف اسلامی و مجتمع فرهنگی در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در جمع فعالان فرهنگی و تبلیغی بندر کنگان اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی امری مهم و ارزشمند است و از تمام امکانات و توانمندی‌های خود برای این مهم بهره می‌بریم.
وی افزود: در چند سال گذشته در کنگان اقدامات ارزشمندی برای توسعه فضاهای فرهنگی و دینی انجام گرفته که امسال بیشترین فعالیت در این راستا انجام شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از احداث مدرسه معارف اسلامی و مجتمع فرهنگی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: 5 هزار متر مربع زمین به منظور احداث دبیرستان معارف اسلامی و احداث مجتمع فرهنگی در این شهر اختصاص یافته است.
اهرمی تصریح کرد: اختصاص زمین برای احداث دبیرستان معارف اسلامی و مجتمع فرهنگی در کنگان با رایزنی‌های به عمل آمده با شورا و شهرداری کنگان، صورت گرفته است. 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان عنوان کرد: مجتمع فرهنگی کنگان با هماهنگی و پیگیری اداره تبلیغات اسلامی کنگان جنب بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) این شهر احداث خواهد شد.
اهرمی اذعان داشت: اعتبار اختصاص یافته برای احداث مجتمع فوق از مصوبات سفر اخیر مقام معظم رهبری به استان بوشهر است.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت مساجد و حسینیه‌ها افزود: توسعه فضای حسینیه‌ها باید با رشد جمعیت تناسب داشته باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در ادامه از آغاز اجرای طرح‌های فرهنگی در واحد خواهران این اداره خبر داد و یادآور شد: مدت زمان زیادی از تشکیل واحد خواهران این اداره نمی‌گذرد؛ ولی در همین زمان کوتاه توانسته‌ایم تا حد قابل توجهی طیف وسیعی از خواهران علاقمند به کار فرهنگی را در مجموعه‌ای بنام واحد خواهران جمع کنیم. 
اهرمی گفت: واحد خواهران در روزهای آینده در صدد است برنامه‌های فرهنگی متعددی از قبیل برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، مشاوره، تربیتی، اخلاقی، برگزاری گفتمان‌های دینی، انجام مراسمات مذهبی ویژه خواهران را اجرایی کند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای تضعیف اعتقادات جوانان از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنند و باید نسبت به تجهیز و تقویت اماکن فرهنگ دینی اهتمام ویژه داشته باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول