اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

دانشجوی بسیجی باید برای ولایت یارگیری کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: دانشجوی بسیجی اگر می‌خواهد ثابت کند به معنای واقعی حسینی است، امروز رسالت یارگیری برای ولایت است.

دانشجوی بسیجی باید برای ولایت یارگیری کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار آبنوش در همایش بسیج دانشجویی مراکز علمی و کاربردی واحد استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در خصوص بحث حجاب، این موضوع فقط مشمول خانم‌ها نیست ولی خانم‌ها به دلیل ظرافت‌ها و لطافت‌هایی که دارند و در واقع ارزشی برای آنهاست، بیشتر مورد خطاب ما هستند ولی آقایان نیز باید حجاب داشته باشند.
وی ادامه داد: آنچه ارزشمند است بیشتر مراقب آن هستند، اگر شخصیت و نعمتی که خدا به شما داده، برای شما ارزش دارد به خوبی نگهداری می‌کنید؛ کسی که فکر می‌کند خود را ارائه دهد کلاس گذاشته است، ارزش خود را پایین آورده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به نقش دانشجوی بسیجی اضافه کرد: شما که تابلوی بسیجی بر پیشانی خود دارید و خود را مزین به این افتخار بزرگ یعنی بسیج کرده‌اید بدانید؛ آنجا که خود را مهد دموکراسی دنیا می‌داند و لیبرال دموکراسی را به عنوان نسخه نجات بخش بشر تعریف می‌کند در کنگره آن کشور به نام آمریکا به صورت رسمی اعلام شد که سردار سلیمانی را ترور کنند.
وی تصریح کرد: آنها آنقدر منفعل و دچار بدبختی و چالش شدند که در کنگره به صورت رسمی می‌گویند سردار سلیمانی را ترور کنید؛ جرم سردار سلیمانی چیست؟ سردار سلیمانی برای ولایت، برای سلسله امامت، برای آن زنجیره که استمرار حرکت انبیاست و برای آن فخر ما که نام آن را ولایت فقیه گذاشتیم، یار جمع می‌کند.
آبنوش اعلام کرد: جرم سردار سلیمانی یارگیری برای ولایت است و دانشجوی بسیجی اگر می‌خواهد ثابت کند که به معنای واقعی حسینی است، امروز رسالت، یارگیری برای ولایت است؛ هر دانشجو باید توانایی داشته باشد تا برای ولایت یار بگیرد و دشمن می‌کوشد از یاران ولایت به ویژه قشر دانشجو بکاهد.
وی خطاب به دانشجویان تأکید کرد: بسیجی ذوب در ولایت است و هرچه دارد می‌خواهد در راه اسلام فدا کند و قله یک بسیجی نیز امام علی (ع) است که هر چه داشت فدای اسلام کرد.
در ادامه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قزوین اظهار کرد: این همایش به مناسبت 16 آذر روز دانشجو برگزار شده است و هدف از برگزاری این مراسم این است که دانشجویان بسیجی، نخبه و ایثارگر در خانواده علمی و کاربردی می‌خواهند نشان دهند که 16 آذر روز دانشجو و روز مبارزه با استکبار جهانی از آن این دانشجویان است.
یوسف گرجی افزود: این دانشجویان می‌خواهند بگویند ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود و در راه مبارزه با استکبار ایستادگی می‌کنند و در واقع بسیجی هستند زیرا بسیجی دنبال مبارزه علیه کفر است.
وی با اشاره به اهمیت نقش بسیج تصریح کرد: همانطور که امام خمینی (ره) با هدف والایی این شجره طیبه را ایجاد کردند تا بتوانیم پایگاه دائمی در برابر کفر و الحاد داشته باشیم، دشمنان ما نیز ساکت ننشسته‌اند و باید بدانند که ایران اسلامی هر روز مقتدرتر، استوارتر و مقاوم‌تر شده و در این راه نیز فداکاری کرده و شهید نیز خواهیم داد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قزوین عنوان کرد: دیدگاه ما دیدگاه بسیجی است و بسیج نیز معنای بزرگ و والایی دارد و بزرگان ما تعاریفی را از بسیج داشتند به طوری که امام خمینی (ره) فرمودند بسیج شجره طیبه و پرثمری است که شکوفایی آن بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد و ایشان می‌فرمایند بسیج مدرسه عشق است.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز در خصوص بسیج فرمودند بسیج به معنای حضور شجاعانه، فداکارانه و مخلصانه انسان‌های پیشگام در تمامی عرصه‌های مورد نیاز ایران اسلامی است و ما می‌خواهیم بگوییم که جامعه علمی و کاربردی استان یک اجتماع بسیجی است و شامل بسیجی‌ها، صاحب فکران، متدینین و فداکاران نظام است و حضور این جمعیت نیز بیانگر این موضوع است.
گرجی خاطر نشان کرد: آیت‌الله مهدوی کنی نیز در خصوص بسیج فرموده‌اند بسیج مدرسه پاکان و دانشگاه پاکان بی‌نام و نشانی است که تنها خدا را اراده کردند و در حمایت و نصرت ولی خدا از بذل جان، مال و آبرو دریغ نکردند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول