اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی خبر داد:

کاهش 30 درصدی جرایم خراسان جنوبی در دهه اول محرم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از کاهش 30 درصدی جرایم در دهه اول محرم در سطح استان خبر داد و گفت: 450 محرم یار در دهه اول محرم در برقراری نظم و امنیت با این نهاد همکاری کردند.

کاهش 30 درصدی جرایم خراسان جنوبی در دهه اول محرم
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمدعلی گودرزی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در دهه اول محرم نظم و امنیت با همکاری 450 محرم یار در سطح استان برقرار شد.
وی تأکید کرد: با توجه به اصلاحات هندسی که در پلیس راهور در ایام دهه اول محرم انجام شد بیش از 200 مورد تقدیر و تشکر از طریق پلیس 197به این نهاد منتقل شد.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: به گفته متخصصان علوم امنیتی، استان خراسان جنوبی امروز در زمره امن‌ترین استان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری‌های کلان و ارتقای معیشت مردم قرار دارد.
گودرزی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر از سوی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در سطح کشور، گفت: این استان در بخش‌های ارزیابی عملکرد، رعایت حقوق شهروندی و حقوق متهمان و فوریت‌های پلیس 110 به عنوان استان برتر شناخته شد و در هفته گذشته از سوی فرمانده انتظامی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین فرمانده انتظامی استان به عنوان فرمانده نمونه قرآنی کشور تقدیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: به دنبال جشنواره‌های قرآنی در سال‌های 88 و 89 در بخش‌های درک مفاهیم، روخوانی و حفظ چند جزء توسط کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی، نیروی انتظامی استان میان 32 استان کشور استان نمونه قرآنی شناخته شد.
گودرزی خراسان جنوبی را استانی امن برای سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه در هنجارسازی اجتماعی نقش به سزایی دارند و همکاری قشر خبرنگار با نیروی انتظامی سبب شده تا خراسان جنوبی به عنوان امن‌ترین استان کشور شناخته شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول