اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کاهش خطرات بهداشتی ناشی از وجود انبار ضایعات؛

50 انبار ضایعات در منطقه 5 مشهد پلمب شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 5 مشهد با اشاره به خطرات بهداشتی ناشی از وجود انبار ضایعات در این منطقه از پلمب 50 انبار خبر داد.

50 انبار ضایعات در منطقه 5 مشهد پلمب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید حسن حسینی اظهار داشت: وجود این انبارها نه تنها سبب بروز مشکلات جدی برای ساکنان می‌شود و سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، بلکه سبب آتش‌سوزی و بر جای گذاشتن خسارت‌های مالی فراوان نیز می‌شود.
وی با اشاره به اجرای بند 20 در زمینه جمع‌آوری مشاغل مزاحم افزود: در چند نوبت اخطارهای لازم به مشاغل مزاحم و پر خطر در سطح منطقه داده شده است تا آنها اقدامات مورد نیاز را برای خروج از مناطق مسکونی به عمل آورند.
شهردار منطقه 5 در ادامه بیان کرد: در همین راستا 50 واحد از انبارهایی که به لحاظ بهداشتی مشکل داشتند پلمب شدند و تلاش برای جمع آوری و حذف بقیه انبارهای مشکل ساز و خطر آفرین در سطح منطقه با جدیت ادامه دارد.
حسینی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم نیز بیان داشت: با ارائه مجوز به عزاداران حسینی در برپایی ایستگاه‌های صلواتی و خیمه‌های عزاداری، تلاش کرده ایم چهره این منطقه را متناسب با ماه محرم سیاه پوش و عزادار کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول