اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر:

جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان به‌دنبال افزایش رد‌صلاحیت شده‌ها هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهرگفت: تمام جریانات انحرافی و اصلاح طلبی به دنبال این هستند که تعداد ردصلاحیت شده‌ها در انتخابات مجلس زیاد باشد.

جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان به‌دنبال افزایش رد‌صلاحیت شده‌ها هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی عصر امروز در نشست ستاد ویژه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در بوشهر با بیان اینکه آنچه که باید مد‌نظر ما باشد اولویت توجه به تخلفات قبل از انتخابات است، افزود: تمام جریانات انحرافی و اصلاح‌طلبی به دنبال این هستند که تعداد ردصلاحیت شده‌ها در انتخابات مجلس زیاد باشد.
رضایی با بیان اینکه درصد بالایی از کاندیداهای احتمالی استان که بالقوه در آینده می‌خواهند کاندیدا شوند، قانونگذارانی قانون‌گریز هستند، تصریح کرد: انتخابات آینده از پیچیدگی خاصی برخوردار است و سوءاستفاده از موقعیت شغلی و امکانات بیت‌المال در ‌تبلیغات انتخاباتی ‌بیداد می‌کند.
رضایی بیان کرد: برخی از نمایندگان مجلس از محل اعتبارات استانی که از مرکز دریافت می‌کنند در جهت فعالیت‌های انتخاباتی برای خود استفاده می‌کنند و این خلاف قانون است.
‌وی با بیان اینکه تخلفات هواداران کاندیداها هم باید رسیدگی شود، افزود: بعضی از کاندیداها که مسئولیت نیز دارند  از امکانات محل خدمتی خود برای تبلیغات استفاده می‌کنند و این امر نیز خلاف قانون است.
‌دادستان بوشهر نیز در این نشست گفت: نکته مهم که باید در انتخابات امسال مد‌نظر باشد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است بنابراین باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا مردم حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند‌.
‌علی حسن‌پور افزود: عملکرد ما در حضور حداکثری مردم در انتخابات دیده می‌شود و باید شرایط لازم را برای این امر فراهم و اعتماد مردم را جلب کنیم.
وی تاکید کرد: برگزارکنندگان انتخابات نیز باید توجیه بوده و در جریان انتخابات له و یا علیه کاندیدایی صحبت نداشته باشند.
دادستان بوشهر با اشاره به تشکیل شعبات ویژه در دادگاه‌های استان برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی گفت: اطلاع‌رسانی به موقع ضابطین قضایی در رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به ما کمک شایانی می‌کند.
‌معاون دادگستری استان بوشهر نیز گفت: یکی از وظایف مهم مسئولان برگزاری انتخابات شرایط حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است.
محمد جعفر مقدس افزود: در صورت حضور حد اکثری مردم در انتخابات آثار مهم ملی و بین‌المللی نیز ‌برای کشور رقم می‌خورد.
وی ادامه داد: حضور قاضی ویژه انتخابات در صحنه انتخابات اقدامی بسیار شایسته است تا با تخلف انتخاباتی به موقع برخورد شود.
مقدس تاکید کرد: کاندیداها نیز باید از جرائم انتخابات و مجازات‌های آن کاملا توجیه شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول