اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد:

کشف 32 کارت سوخت غیرمجاز در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از کشف ۳۲ عدد کارت سوخت غیرمجاز در جایگاه‌های فروش بنزین استان خبر داد.

کشف 32 کارت سوخت غیرمجاز در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، علی اکبر کبیری بیان کرد: در پی بازرسی‌های هفتگی این سازمان از جایگاه‌های عرضه سوخت در قالب گشت مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی و کارشناسان شرکت نفت منطقه قزوین، تعداد ۳۲ فقره کارت سوخت انواع وسایل نقلیه که دارندگان آن در تبانی با برخی متصدیان جایگاه‌ها، اقدام به خرید و فروش بیش از ۲۴ هزار لیتر بنزین کرده بودند، کشف و پرونده تخلف آنها تشکیل شد.
وی ادامه داد: پس از کشف  و احراز تخلف،  پرونده تخلف آنها به ارزش بیش از ۸۲ میلیون ریال تنظیم و برای صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: در اجرای طرح‌های نظارتی کشف کالای قاچاق و گشت‌های مشترک این سازمان، دخانیات، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های صنفی، نیروی انتظامی، اماکن و بازرسی اصناف به صورت مشترک حضور دارند.
همچنین به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: نشست تخصصی هم‌اندیشی اجرای سند راهبردی ملی توسعه صادرات غیر نفتی  در استان قزوین برگزار می‌شود.
مجید برزگر گفت: این نشست با حضور اعضای کارگروه  صادرات غیرنفتی استان، هسته مطالعات، نمایندگان مراکز علمی دانشگاهی استان برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی وضعیت اجرای سند راهبردی ملی توسعه صادرات غیر نفتی استان اعلام کرد و توضیح داد: در این نشست ضمن بررسی وضعیت  اجرای این سند، وظایف دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین چالش‌ها و مشکلات موجود برای اجرای این سند مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول