اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت گرفت؛

فضاسازی، اصلاح و گسترش پارک علم و فناوری همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: طی 9 ماهه سال جاری، فضاسازی، اصلاح و گسترش وضع موجود در پارک علم و فناوری انجام گرفت.

فضاسازی، اصلاح و گسترش پارک علم و فناوری همدان
خسرو پیری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در سال 1387 پارک علم و فناوری استان همدان، در دو اتاق به مساحت تقریبی100 مترمربع واقع در ساختمان دفتر آموزش و پژوهش استانداری همدان، فعالیت خود را آغاز کرد که با انجام پیگیری‌های لازم  و مساعدت استانداری مکان اختصاص یافته برای استقرار مجموعه اداری پارک علم و فناوری استان همدان به‌نام دفتر  پارک،  به مساحت  تقریبی 320 مترمربع  گسترش یافت.
وی افزود: با عنایت به لزوم ایجاد ساختار مناسب به منظور فضای اداری و آغاز فعالیت‌های پارک با ایجاد فضاهای کاری اولیه، پارتیشن بندی به منظور فضاسازی برای ایجاد مجموعه‌های کاری موردنیاز از جمله حوزه ریاست، معاونت فناوری و پشتیبانی، دبیرخانه، مدیریت مؤسسات و بازاریابی و... انجام شد.
رئیس پارک علم و فناوری استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت پاسخگویی به ‌هنگام به مخاطبین و در راستای تسهیل ارتباط با آنها و ارتباط همکاران پارک با یکدیگر، در مورخ 21/10/1388 تلفن سانترال در مجموعه نصب و راه اندازی شد و به ‌منظور فرهنگ‌سازی و در دسترس قراردادن اطلاعات مرتبط با مباحث علم و فناوری راه­اندازی کتابخانه؛ مرکز اطلاع رسانی و ... در دفتر پارک انجام شده است.
وی بیان داشت: همچنین ایجاد فضای کاری مناسب به منظور ساختمان چند مستاجره پارک علم و فناوری استان به نام مجتمع علمی و فناوری سینا و کانون شکوفایی و خلاقیت شهرستان همدان نیز انجام شده است.
 پیری ادامه داد: با توجه به محدودیت فضای کاری موجود در دفتر پارک علم و فناوری استان و در دست احداث بودن سایت اصلی پارک و لزوم ایجاد زیر مجموعه‌ها و ساختارهای اساسی پارک، از جمله ساختمان چند مستاجره، کانون شکوفایی و خلاقیت و غیره، جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان انجام گرفت.
وی تصریح کرد: هسته‌های تحقیقاتی متناسب با اهداف و نقش و جایگاه پارک‌های فناوری، پیگیری‌های لازم به‌ منظور تهیه و تأمین مکان موردنیاز با انتخاب محل مناسب، به‌ منظور ایجاد ساختمان چند مستاجره پارک علم و فناوری از نیمه دوم دی ماه 1388 در دستور کار قرار گرفت.
رئیس پارک علم و فناوری استان همدان اذعان کرد: انجام پیگیری‌های لازم به ‌منظور تهیه مکان با موقعیت و فضای مناسب و تأمین مکان با موقعیت اداری و تجاری در مرکز شهر همدان به آدرس آرامگاه بوعلی سینا، ابتدای بلوار مدنی و انجام اقدامات لازم بمنظور بررسی کارشناسی قیمت ملک جهت اجاره توسط کارشناس دادگستری در اسفندماه و اجاره نمودن مکان مناسب با موقعیت تجاری با عقد قرارداد اجاره در قالب اجاره نامه مشاورین املاک به مدت زمان سه سال و قابل تمدید در صورت توافق طرفین برای سال‌های بعد و انجام هماهنگی های لازم و تحویل ساختمان استیجاری از مالک انجام شده است.
وی در پایان گفت: انجام اقدامات لازم به ‌منظور آماده‌سازی مکان برای استقرار واحدهای فناور و انجام بررسی‌های کارشناسی و تهیه نقشه برای فضاسازی متناسب با کاربری موردنیاز از طریق پارتیشن بندی، چک، تنظیم و سرویس تأسیسات مکانیکی و برقی نیز طی 9 ماهه نخست سال جاری انجام گرفته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول