اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد:

راه‌اندازی هسته مشاوره در مرکز فناوری و کسب و کار شکوهیه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: هسته مشاوره مرکز فناوری و کسب و کار شکوهیه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی قم فعال شد.

راه‌اندازی هسته مشاوره در مرکز فناوری و کسب و کار شکوهیه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در جمع کارشناسان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان طی سخنانی از آغاز به کار هسته مشاوره در شهرک شکوهیه خبر داد.
وی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این مرکز ارائه مشاوره رایگان به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است، خدمات این مرکز با هماهنگی و مساعدت نهادها و سازمان‌های استانی مرتبط با واحد ارائه می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: مشاوره‌های قابل ارائه در این مرکز شامل مالیات، دارایی، بیمه، قوانین کار، امور گمرکی، محیط زیست، استاندارد، امور مربوط به برق  و گاز، بانک صنعت و معدن، بانک کشاورزی و مسائل مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
فرشچی خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره به واحدهای غیرفعال برای راه‌اندازی واحد تولیدی از اولویت‌های این مرکز است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این مرکز مشکلات موجود در واحدهای صنعتی و تولیدی با نهادهای مرتبط فوق به صورت کامل برطرف شده و موجب افزایش توان تولیدی واحدهای صنعتی شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول