اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دانشگاه‌های آزاد منطقه هفت؛

تیم تکواندوی جیرفت مقام سوم را کسب کرد

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: در مسابقات تکواندوی دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه هفت، تیم تکواندوی دانشجویان پسر واحد جیرفت مقام سوم را کسب کرد.

تیم تکواندوی جیرفت مقام سوم را کسب کرد
حسن سرحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مسابقات تکواندوی دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه هفت در آذرماه سال جاری با میزبانی واحد یزد برگزار شد.
وی افزود: تیم تکواندوی دانشجویان پسر واحد جیرفت با توجه به وجود استعدادهای خوب آنان در این رشته برای شرکت در این دوره از مسابقات اعزام شدند.
سرحدی تصریح کرد: ظرفیت نفرات اعلام شده در تیم‌های شرکت کننده این دوره از مسابقات برای هر تیم هشت نفر بود.
وی ابراز داشت: نفرات تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به ترتیب وزن‌ها، ناصر آمیغی در وزن اول، مقام سوم و ابراهیم امیری در وزن دوم، مقام دوم را به دست آوردند.
سرحدی بیان داشت: مرتضی مؤمن‌زاده در وزن سوم به مقام دوم، حمیدرضا رئیسی در وزن چهارم، مقام سوم و سعید افشاری در وزن پنجم به مقام سوم دست یافت.
وی عنوان کرد: همچنین محسن مقبلی در وزن ششم به مقام سوم و نصیر مروجی در وزن هفتم به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسیدند.
سرحدی در مورد نتایج تیمی مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات در رشته تکواندو به ترتیب تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و یزد مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و جیرفت نیز به مقام سوم دست یافت .
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول